Pritsikeskus pakub pindade puhastamise täisteenust, kasutades sooda-, klaasipuru- ja klaaskuulpritsi.
Omame pikaajalist kogemust, samuti on meil olemas kogu vajalik inventar.
Erinevate puhastusseadmete olemasolu tagab, et saame pakkuda teenust nii metall- kui puitpindadele.
Olenemata kas tegu on vanade pidurisupportitega või plaanis taastada terve auto, kas puhastamist vajab vana puituks või mööbliese - igale projektile läheneme individuaalselt ja anname omapoolseid soovitusi parima tulemuse saavutamiseks.
Enam ei pea muretsema puhastatavate detailide transportimise pärast. Pritsikeskus pakub detailide transporti töökotta ja hiljem tagastust kliendile, säästes sellega aega ja raha. Transport teostatakse kliendile sobival ajal.
Pritsikeskus töötab kliendi parima rahulolu nimel kasutades kvaliteetseimaid turul olevaid masinaid ja abrasive tagamaks soovitud lõppviimistluse.
Lisaks pakub pritsikeskus pritsimasinaid ja erinevaid abrasiive.
Tootevalikus on nii klaaskuul kui klaasipuru juba olemasoleva pritsimasinaga kasutamiseks. Abrasiive müüme pakendatuna 25kg kottidesse üksikult ning ka hulgi, olenevalt kliendi soovist.
Lisaks on meie tootevalikus parima kvaliteediga pritsimasinad nii kodukasutajale kui suurema nõudlusega ettevõtjale.
Tutvu kogu toote- ja teenusevalikuga meie kodulehel – www.pritsikeskus.com
Pritsikeskus OÜ
+372 5697 8606
info@pritsikeskus.com - hinnapäringud ja muud küsimused
Tallinn
Klaasipuru-, klaaskuul- ja soodaprits Tallinnas
Siit leiad kõikvõimalikku infot, kontakte ja kommentaare vanatehnikaga seotud teenuste, kaupade jne. kohta
Sõnum
Autor
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 13 Juuni L, 2015 11:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum