Vanatehnika.ee
http://www.vanatehnika.ee/foorum/

Mootor321
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=2672
1. leht 1-st

Autor:  rudolf [ 06 Detsember Laupäev, 2014 09:53 ]
Teema pealkiri:  Mootor321

Tere.
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.

Tänan vastamast.Rudolf

Manused:
297.JPG
297.JPG [ 175.42 KB | Vaadatud 6480 korda ]
298.JPG
298.JPG [ 183.43 KB | Vaadatud 6480 korda ]
299.JPG
299.JPG [ 201.36 KB | Vaadatud 6480 korda ]

Autor:  Autorestauraator [ 06 Detsember Laupäev, 2014 10:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

rudolf kirjutas:
Tere.
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.

Tänan vastamast.Rudolf


Sellist plokki saaks taastada silindrite hülssimisega. Silinder treitakse suuremasse läbimõõtu; valmistatakse sobivast materjalist hülss ja pressitakse sisse. Siis töödeldakse silindri pind vajalikku mõõtu.

Kes teeb? Tõukuri meestega võiks rääkida... http://www.toukur.ee/

Autor:  alopex [ 06 Detsember Laupäev, 2014 11:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

Tere.
Pildi järgi on vigastus üpris sügav. Hülssimine üpris küsitav,sest veesärk võib ju suht lähedal olla ja kui see kahjustada saab,kas siis jääb vesi pidama.Võiks vaadata ringi ja ehk on võimalik leida kahjustamata mootoriplokk.

Neid plokke on ka müügiks, hind on küll äge ja eks risk ole osta ka
http://fredericfriedrichs.de/de/EMW-340/Motorblock.html

Autor:  TALUPOEG [ 07 Detsember Pühapäev, 2014 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

Omal sama mure olnud ja abi olen saanud Viljandi ligidalt. Tel. 52 17 75neli.
T.

Autor:  Mufff [ 09 Detsember Teisipäev, 2014 23:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

Seda viga kannatab hülssida küll. Kõigepealt otsi sobivas mõõdus hülss. Kui on oht veesärki sisse lõigata, siis võib otsida õhukese seinaga hülsi. Olen lasknud selliselt hülssida 1938 aasta Buick'i R8 mootori ühe silindri. Kui kõik muu on korralik, siis uut plokki pole minu nägemuses mõtet osta.

Autor:  TALUPOEG [ 14 Detsember Pühapäev, 2014 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

Ja üks võimalus on veel. Kahjuks ei oska silmaga pildilt vaadates hinnata,kui sügav on soon. Võib katsetada ka remontmõõdus kolbidega....kui välja annab. Tuleks ennem treida mingi mõõt sisse ja eks siis näeb,kas tasub hülssida või võimalusel sobiv remontmõõdus kolb otsida.
T.

Autor:  Mattu [ 11 Jaanuar Pühapäev, 2015 14:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

Kas keegi viitsiks selgitada, et mida see veesärk hülsi taga segab? Puuritakse vana välja, kui vaja siis sõna otseses mõttes viimseni välja ja pressitakse uus sisse. Kui see täpne on, siis mis seal ja kuhu lekib?

Autor:  alopex [ 11 Jaanuar Pühapäev, 2015 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mootor321

Minu "hirm" on selles, et veesärk ei jää pidama. Soojuse ja jahtumise tagajärjel kehad kas paisuvad või tõmbuvad kokku ja mõne aja pärast hakkab vett karterisse sattuma.
Kogemus küll puudub, aga kahtlus on. Kas see on põhjendatud, oskaksid öelda ehk need, kes selle tööga igapäevaselt tegelevad.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/