Tere.
Minu poole on selles küsimuses juba pöördutud, seepärast julgen anda mõned soovitused.
Kõigepealt tuleks kasutada õiget terminoloogiat. Restaureerimine/taastamine tähendab sellist tegevust, kus püütakse saavutada originaali lähedast tulemust. Kas see alati just 100% õnnestub, on iseküsimus. Aga soov teha midagi sarnast, nagu tehases tehti, on ka midagi väärt!
Minu arusaamise järgi ei ole praegu taotluseks mitte originaali lähedase olukorra taastamine, vaid vana kere remontimine selliseks, et selle autoga oleks võimalik liikuda. Kas just igapäevasõidukiks, aga vähemalt mingiks suviseks pühapäevaliikuriks. Sellisel juhul ei ole taotluseks taastada kõik nii, nagu algselt tehases tehti. Tahetakse saada tugevat autokere, mis ära ei lagune. Jõuallikaks mingi töökorras mootor, sõitev veermik jne.
Restaureerimine ja auto remontimine on nii erinevad asjad, et neid ei tohiks segamini ajada! Vanatehnika Taastajate Ametiliitu on koondunud need töömehed, kes püüavad teha restaureerimist.
See ei välista võimalust, et leidub siiski ka töömees, kes on nõus sellist ümberehituse projekti tegema. Ka mina olen sellist tööd teinud (näiteks
Lincoln Zephyr), aga praegu huvi puudub, kuna on huvitavaid restaureerimisprojekte pakutud.