Vanatehnika.ee
http://www.vanatehnika.ee/foorum/

BMW Arhiivipäring
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=1381
1. leht 1-st

Autor:  VeikoS [ 17 Oktoober Esmaspäev, 2011 17:23 ]
Teema pealkiri:  BMW Arhiivipäring

Võin aidata kuni 1945a. BMW kohta Saksamaalt arhiivi päringuid teostada.
Tavalselt saab arhiivist teda auto mudeli, täpse väljalaske aasta ja kuupäeva, edasimüüja või esimese omaniku nime ja asukohariigi, vahest ka originaalvärvi.
Tegemist on tasuta teenusega.
Täpsem info P.S.

Autor:  leevi [ 20 Oktoober Neljapäev, 2011 21:18 ]
Teema pealkiri: 

Tere Veiko.
BMW-l on teatavasti nii raaminumber kui ka sellest erinev kerenumber. Kas kerenumbri abil on võimalik teada saada õige raaminumber?

Leevi

Autor:  VeikoS [ 24 Oktoober Esmaspäev, 2011 21:30 ]
Teema pealkiri: 

BMW omaaegsetesse tootmisandmetesse pole kerenumbreid märgitud, infopäringu aluseks arhiivist on raaminumber, seega ametliku arhiivipäringuga ei saa kerenumbri järgi raaminumbrit tuvastada
Saates päringu kerenumbri alusel võib teada saada ainult mudelinime ja tootmisaasta, mõnel juhul ei saa sedagi.

Samas tean saksamaa foorumitest, et vahel on õnnestunud teada saada kerenumbri järgi raaminumber.
Uurin veel täpsemalt seda asja ja kui on uut infot, siis annan teada.

Autor:  Ubbe [ 26 Oktoober Kolmapäev, 2011 09:07 ]
Teema pealkiri: 

leevi kirjutas:
Tere Veiko.
BMW-l on teatavasti nii raaminumber kui ka sellest erinev kerenumber. Kas kerenumbri abil on võimalik teada saada õige raaminumber?

Leevi


Tere,

Jah Leevi on kull, aga aga

Mul on ise mitu uuringut teinud, 326, 327-8 ja 335, aga sakslased ei anna nii sama need andmed sest nii palju petturid teevad oma fake autod järgi.

BMW 335 on uldse andmed puudu sest delivery raamat on kadunud, vöi BMW archivis ei tea kus see on.

327-8 andmed sain kätte pärast pilte saatmist, tavalist tahaks BMW museumi 3 pilte, ehk siis raam, kere, andmesilt, vöi motori number.

See kes oskab saksa vöi inglise keel vöiks saada päring siin info.grouparchiv@bmwgroup.com

MR Hagen Nyncke on see kes oskab see teema köige paremat.

/Ubbe

Autor:  VeikoS [ 26 Oktoober Kolmapäev, 2011 17:36 ]
Teema pealkiri: 

Ei tasu levitada jutte, et BMW goup arhiivi eesmärk oleks mingil põhjusel arhiiviandmete varjamine, vastupidi mida rohkem infot varjata seda rohkem igasugu n.n.repikaid originaalina müüdaks kuna keegi ei saaks sellisel juhul kontrollida nende autode audentsust.
BMW tehas on väljastanud lausa A4 tabeli, kus on kirjas kõikide ennesõjaaegsete BMW-de raaminumbrid mudelite ja aastate kaupa, seega ei mingit salatsemist ega varjamist, iga huviline saab enne auto ostmist veenduda mudeli ja aastaarvu audentsuses.
Minu kogemuse põhjal küsitakse päringul fotosi ,kui midagi auto ja arhiivi andmetes ei klapi, piltide küsimist on mul ette tulnud vaid korra.
Seda, et kerenumbrite järgi arhiivist raaminumbreid teada ei saa, kuna sellised andmeid neil lihtsalt pole kinnitaski mulle Hagen.

Autor:  Ubbe [ 26 Oktoober Kolmapäev, 2011 21:02 ]
Teema pealkiri: 

VeikoS kirjutas:
Ei tasu levitada jutte, et BMW goup arhiivi eesmärk oleks mingil põhjusel arhiiviandmete varjamine, vastupidi mida rohkem infot varjata seda rohkem igasugu n.n.repikaid originaalina müüdaks kuna keegi ei saaks sellisel juhul kontrollida nende autode audentsust.
BMW tehas on väljastanud lausa A4 tabeli, kus on kirjas kõikide ennesõjaaegsete BMW-de raaminumbrid mudelite ja aastate kaupa, seega ei mingit salatsemist ega varjamist, iga huviline saab enne auto ostmist veenduda mudeli ja aastaarvu audentsuses.
Minu kogemuse põhjal küsitakse päringul fotosi ,kui midagi auto ja arhiivi andmetes ei klapi, piltide küsimist on mul ette tulnud vaid korra.
Seda, et kerenumbrite järgi arhiivist raaminumbreid teada ei saa, kuna sellised andmeid neil lihtsalt pole kinnitaski mulle Hagen.


Huvitav,
Nii siin on mail mis ma sain

-----Original Message-----
From: info.grouparchiv@bmwgroup.com [mailto:info.grouparchiv@bmwgroup.com]
Sent: Friday, April 15, 2011 12:45 PM
To: ubbe@proparts.ee
Subject: AW: History BMW

Dear Mr Eriksson,

Thank you for your email.

For the BMW 327 we are somewhat restrictive with information, because these cars are often subject of falsification. Before we can tell you - or your friend - anything about it, we need some pictures, so we can check if it's an original 327. Therefore I would ask you to send us photos of the car as well as pictures of the numbers on engine and frame, the body numbers and the manufacturer's plate (sending these pictures by email would be o.k.). I will show them to our experts and as soon as they agree, I will tell you what's in the delivery book.

Kiire tölkimine google:
BMW 327 oleme mõnevõrra piirav teavet, sest need autod on tihti võltsimistunnustega. Enne kui me saame öelda - või Teie sõber - midagi, peame mõned pildid, et saaksime vaadata, kas see on originaal 327. Seetõttu tahaksin paluda teil saata meile fotosid auto samuti pilte numbrid mootor ja raam, kere numbrid ja tootja plaadile (saates neid pilte e-posti teel oleks ok). Ma näitan neile meie ekspertide ja niipea kui nad on nõus, ma ütlen teile, mis kohaletoimetamise raamat on kirjas

Ma hakkan varsti uks 328 uurima (ootan pilte raami ja kere numbrid), ja seal samamoodi vöi veel hullem, koopiad, völsid tehakse iga päev.

/Urban

Autor:  Ubbe [ 26 Oktoober Kolmapäev, 2011 21:12 ]
Teema pealkiri: 

Ubbe kirjutas:
VeikoS kirjutas:
Ei tasu levitada jutte, et BMW goup arhiivi eesmärk oleks mingil põhjusel arhiiviandmete varjamine, vastupidi mida rohkem infot varjata seda rohkem igasugu n.n.repikaid originaalina müüdaks kuna keegi ei saaks sellisel juhul kontrollida nende autode audentsust.
BMW tehas on väljastanud lausa A4 tabeli, kus on kirjas kõikide ennesõjaaegsete BMW-de raaminumbrid mudelite ja aastate kaupa, seega ei mingit salatsemist ega varjamist, iga huviline saab enne auto ostmist veenduda mudeli ja aastaarvu audentsuses.
Minu kogemuse põhjal küsitakse päringul fotosi ,kui midagi auto ja arhiivi andmetes ei klapi, piltide küsimist on mul ette tulnud vaid korra.
Seda, et kerenumbrite järgi arhiivist raaminumbreid teada ei saa, kuna sellised andmeid neil lihtsalt pole kinnitaski mulle Hagen.


Huvitav,
Nii siin on mail mis ma sain

-----Original Message-----
From: info.grouparchiv@bmwgroup.com [mailto:info.grouparchiv@bmwgroup.com]
Sent: Friday, April 15, 2011 12:45 PM
To: ubbe@proparts.ee
Subject: AW: History BMW

Dear Mr Eriksson,

Thank you for your email.

For the BMW 327 we are somewhat restrictive with information, because these cars are often subject of falsification. Before we can tell you - or your friend - anything about it, we need some pictures, so we can check if it's an original 327. Therefore I would ask you to send us photos of the car as well as pictures of the numbers on engine and frame, the body numbers and the manufacturer's plate (sending these pictures by email would be o.k.). I will show them to our experts and as soon as they agree, I will tell you what's in the delivery book.

Kiire tölkimine google:
BMW 327 oleme mõnevõrra piirav teavet, sest need autod on tihti võltsimistunnustega. Enne kui me saame öelda - või Teie sõber - midagi, peame mõned pildid, et saaksime vaadata, kas see on originaal 327. Seetõttu tahaksin paluda teil saata meile fotosid auto samuti pilte numbrid mootor ja raam, kere numbrid ja tootja plaadile (saates neid pilte e-posti teel oleks ok). Ma näitan neile meie ekspertide ja niipea kui nad on nõus, ma ütlen teile, mis kohaletoimetamise raamat on kirjas

Ma hakkan varsti uks 328 uurima (ootan pilte raami ja kere numbrid), ja seal samamoodi vöi veel hullem, koopiad, völsid tehakse iga päev.

/Urban


Minu arvamus on need numbrid ikka ainult omaniku jaoks, BMW kindlasti pole kunagi teinud mingi raamat kus on kirjas köik numbrid välja ehk siis rohkem kui raaminumber. Ja petturid on targem et teha ainult raaminumber.

Kui sa praegu tahaks hea raha kätte saada kui müüb mitte tavaline bmw mudel siis peaks olema rohkem kui raaminumber, ehk siis kerekood, ajalugu, motorinumber etc ja need saab ainult teade kui sa päringu teed ja siis peaks ka näitama et sul see sama auto on olemas. sellepärast BMW ei anna need nii sama välja.

326 need annab nii sama välja, aga seal ei ole nii hullu raha ka ja need tehakse vähem koopiad.

/Urban

Autor:  VeikoS [ 26 Oktoober Kolmapäev, 2011 21:58 ]
Teema pealkiri: 

Peale raaminumbrite pole jah BMW mingeid numbreid sinna minumainitud tabelisse kirjutanud.

Mulle vastati nii, kui ma kerenumbri järgi infot küsisin:

Dear Mr. XXXXX,

Unfortunately the body numbers are not listed in the production records. We know that the numbers xxxxxx belong to the BMW XXX but we do not know which chassis number belongs to that body number. If you try to find out the true identity of the car you need the chassis number which is stamped into the frame or on the makers plate which is attached to the firewall.

Best regards

Hagen Nyncke

Mulle paistab, et kerenumbri järgi raaminumbrit pole BMW arhiivipäringu abil kindlaks võimalik teha, kuna kerenumbreid pole tootmisandmetesse lihtsalt märgitud.

Autor:  Ubbe [ 26 Oktoober Kolmapäev, 2011 22:02 ]
Teema pealkiri: 

VeikoS kirjutas:
Peale raaminumbrite pole jah BMW mingeid numbreid sinna minumainitud tabelisse kirjutanud.

Mulle vastati nii, kui ma kerenumbri järgi infot küsisin:

Dear Mr. XXXXX,

Unfortunately the body numbers are not listed in the production records. We know that the numbers xxxxxx belong to the BMW XXX but we do not know which chassis number belongs to that body number. If you try to find out the true identity of the car you need the chassis number which is stamped into the frame or on the makers plate which is attached to the firewall.

Best regards

Hagen Nyncke

Mulle paistab, et kerenumbri järgi raaminumbrit pole BMW arhiivipäringu abil kindlaks võimalik teha, kuna kerenumbreid pole tootmisandmetesse lihtsalt märgitud.


Vöi teine vöimalus on et need ei taha anda kerenumber välja kui sul pole raaminumber.

/Urban

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/