Kõigepealt detailid liivapritsust läbi, edasi traatharjaga üle, siis happekrunt peale, 2K krunt ja veoauto raamivärv peale.
Piduriklotsidele neetisin uued friktsioonkatted,sobisid mosse omad.
Rattalaagrid vahetatud ja reguleeritud.
Vasakpoolsele õõtshoovale jääb veel laagri kattemutter ette keerata ja ongi valmis, aga parempoolsega tööd natuke rohkem. Aerol saab "spidokas" ülekande parempoolselt tagarattalt tiguajami kaudu.
Ajam kinnitub laagri kattemutri külge 3 poldiga ja nii lahtiselt ta seal auto põhja all pori ja vee sees peabki toimima. Eriti töökindel selline tehniline lahendus ilmselt ei ole ja minu autol oligi ajam minema visatud ja laagrikaane sees avad kinni keevitatud. Pildil taastatud mutter ja ajam.
Õõtshoovad koos uute pukside ja sõrmedega enne auto külge paigaldamist.
10 Veebruar Pühapäev, 2013 11:00
raivo
VVK liige
Liitunud: 08 Juuni Pühapäev, 2008 23:00 Postitusi: 307 Asukoht: Pärnu
Kuna auto all olnud tagumised vedrud olid väga kehvad,siis otsustasin osta uued Tsehhist, Veteran service-st. http://www.veteranservice.cz
Tagumiste õõtshoova pukside restaureerimine
Tagumised õõtshoovad ja vedrud paigaldatuna.
Friktsioonamortisaatorid
Käigukast (kolm käiku edaspidi, üks tagasi) on pisike ja küllaltki algelise ehitusega.
Kuna aga plokkhammasratta, esimese- ja teise-kolmanda käigu hammasrataste hambaotsad olid väga kulunud, siis ei jäänud muud üle kui lasin uued hammasrattad valmistada.
Vedava esisilla diferentsiaali restaureerimisel piirdusin teo laagrite vahetusega,reguleerisin lõtkud ning panin kokku. Teo laagrite kinnitusmutri keeramiseks valmistasin spetsvõtme.
Differentsiaali korpuse külge kinnitub ka lattrooli ajam.
Sissetõmbamiseks kasutasin M12x140 polti ja M16 jätkumutrit.
Paigaldatuna autole koos mootoriplokiga selleks, et saaks teostada mõõtmised veendumaks esi-ja tagasilla paralleelsuses, samuti rataste kauguses auto pikiteljest.
Esisild kinnitub raami risttalale. Vibratsiooni vähendamiseks kasutatakse kummist amortisaatoreid kahe kinnitusplaadi ja raami vahel.
Esivedru autolt demonteeritud...
Vedru on mähitud presendi taolise materjaliga, vedru otsi ja "pesasid" aga kaitsevad vee ja pori eest nahast kotikesed
Vedru edasi-tagasi liikumisel mööda vedrupesa põhja tekkiva hõõrdumise vähendamiseks kasutatakse tekstoliidist liugureid.
Esivedru otsustasin jätta vana kuna vastab kõigile kataloogis antud parameetritele.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid