Kuna Rasmusel tekkis tervisega probleeme, siis tuli minul töö üle võtta. Kunde ei saa ju lõputult oodata. Mingil ajal tuli appi ka Viljo, kelle projekt see tegelikult on. Tema sättis alla esihargi.
Esiamordi plekk-katete remondi tegime Viljoga kahepeale. Igatahes on mootorratas nüüd Viljo töötoas värvimisel.
Aga külgkorv? Sellega on tööd rohkem. Kuna ZIS 110 töödega on pidur peale tõmmatud, tööd saab teha ainult pool kuud korraga, siis tundus, et oleks sobiv aeg külgkorv ette võtta.
Kõigepealt külgkorvi porilaud:
Mitmeid aukusid tuli siingi lappida. Samuti porilaua otsad:
Külgkorvi porilaual on ka tule korpus. Pealt oli see enam-vähem. Kui aga sisse vaatasin, oli kole! Võtsin tule korpuse maha ja selle all tuli lappimisi teha:
Tule korpus ise vajas ka lappimist:
Pirnipesa oli ka katki, sellegi võtsin lahti:
2. Külgkorvi porilaud
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Külgkorvi porilaual on ka külgsein. Küljeseina alumine serv on tagasi keeratud ja sinna vahele korjub roostet. Kohati olid augud läbi:
Arutasime, et kas keevitada augud kinni? Rooste hakkab keevitamisel mullitama ja serva vahelt roostet ka kätte ei saa. Tegin uue külje:
Valmis külg ja vana külg:
Nüüd küljeplekk porilauale külge:
Ja tule korpus :
Ees otsas on veel väike tugevdus:
Arutasime, et kas keevitada augud kinni? Rooste hakkab keevitamisel mullitama ja serva vahelt roostet ka kätte ei saa. Tegin uue külje:
Valmis külg ja vana külg:
Nüüd küljeplekk porilauale külge:
Ja tule korpus :
Ees otsas on veel väike tugevdus: