Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 22 September Pühapäev, 2019 04:31



Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
 7. Spidomeeter 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Tere

Üle pika aja meisterdasin natuke White'i kallal ja tänaseks teemaks oli spidomeeter. Alustuseks tõmbasin kõik laiali kuna sees kolises midagi. Selgus, et üks silumiinist detail oli purunenud ja osad lahtiselt spidomeetri korpuses. Esimese asjana lasin korpuse liivapritsiga puhtaks ja värvisin selle hammered grey nimelise värviga ära. Seejärel alustasin põhiosaga ning algus nägi välja selline:

Pilt

Mul on kastitäis spidomeetri juppe, kuid siiski on üksikud detailid nii haruldased, et nendest on puudus. Alustasin kõige alumisest osast, mille asetasin kruustangidele. Keermestatud osast kinni pressima ei hakanud.

Pilt

Järjekorras hakkasin detaile sinna külge asetama.

Pilt

Pilt

Pilt

Naljaviluks keerasin spidot ka 100km tagasi niiet nüüdsest on see spidomeeter oma eluajal läbinud 1570 km.

Sellel pildil on kujutatud Pannonia spidomeetri kõige õrnem ja haruldasem detail.

Pilt

Kinnitamine ei ole ka väga lihtne - tuleb jõuga ära väänata kõrvad, mis on alumise detaili küljes. Raskeks teeb selle asjaolu, et see pealmine silumiinist detail võib selle käigus puruneda.

Pilt

Igal juhul sain selle kinni ning edasi võis lausa mutrivõtit kasutada. 6mm võti tundub pildil tõelise hiigelvõtmena:)

Pilt

Järjekorras järgmine oli spidmeetri osuti vedru, mis kinnitub pressliitega võllile. Vedruotsa kinnitamiseks kasutatakse peenikest koonustetaolist kiilu.

Pilt

Nüüd see juba kinnitatud ja edasi sihverplaadi juurde asuda.

Pilt

Viimane oluline detail spidomeetri küljes on ülekanne odomeetrile. Tehtud piisavalt lihtsa konstruktsiooniga, et oleks võimalik läbisõiduga mängida:)

Leidsin oma kastist kahte erinevat tüüpi ülekandeid - käiku läks suurem. Kõige vasakpoolne on originaal.

Pilt

Siin nüüd kokkupandud spidomeeter, mis vajab veel kinni trugimist.

Pilt

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


26 August Neljapäev, 2010 00:10
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandimaa
Kas ei tulnud enne "kõrvade" väänamisele asumist mõtet kasutada hoopis mingit tänapäevast liimi? Risk lõhkuda defitsiitne detail oli ju suur...

Edu taastamisel!

_________________
Tervitab Enno Öövel.


26 August Neljapäev, 2010 19:42
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 2 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9