4. Liivaprits

Suletud
Sõnum
Autor
siimlane
VVK liige
Postitusi: 281
Liitunud: 12 Märts K, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

4. Liivaprits

#1 Postitus Postitas siimlane »

Tere

Pärast liivapritsi nägid asjad sellised välja. Paljusid detaile tuli hakata uuesti remontima ning sobitama ülejäänutega kokku.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Liivaprits

#2 Postitus Postitas Veteran »

Nagu mingi luugi siseküljel on näha, ei "võta" liivaprits tahkunud õliollust.Sellised kohad tuleb eelnevalt saabri vms. abil puhastada. Ütleks, et on lohakavõitu lastud, mõned kohad on laskmata. Ning kas see ketikaitse ots oli enne nii kõver või lasti pritsiga. Kui nii, siis nende laskjatega küll luurele...jne.

Edu edaspidiseks! Enno Öövel.

siimlane
VVK liige
Postitusi: 281
Liitunud: 12 Märts K, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

#3 Postitus Postitas siimlane »

Tere

Luugi siseküljel tegu vahtkummi laadse materjaliga mis ei tahtnud sealt ära tulla. Tagumine poolkaar oli seevastu täiesti sirge enne kui liivapritsi läks. Õnneks on see ka praegu sirge, natuke tuli lihtsalt vahepeal vaeva näha:)

Siim
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966

Suletud

Mine “Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]”