Tere
Pärast liivapritsi nägid asjad sellised välja. Paljusid detaile tuli hakata uuesti remontima ning sobitama ülejäänutega kokku.
4. Liivaprits
4. Liivaprits
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Liivaprits
Nagu mingi luugi siseküljel on näha, ei "võta" liivaprits tahkunud õliollust.Sellised kohad tuleb eelnevalt saabri vms. abil puhastada. Ütleks, et on lohakavõitu lastud, mõned kohad on laskmata. Ning kas see ketikaitse ots oli enne nii kõver või lasti pritsiga. Kui nii, siis nende laskjatega küll luurele...jne.
Edu edaspidiseks! Enno Öövel.
Edu edaspidiseks! Enno Öövel.
Tere
Luugi siseküljel tegu vahtkummi laadse materjaliga mis ei tahtnud sealt ära tulla. Tagumine poolkaar oli seevastu täiesti sirge enne kui liivapritsi läks. Õnneks on see ka praegu sirge, natuke tuli lihtsalt vahepeal vaeva näha:)
Siim
Luugi siseküljel tegu vahtkummi laadse materjaliga mis ei tahtnud sealt ära tulla. Tagumine poolkaar oli seevastu täiesti sirge enne kui liivapritsi läks. Õnneks on see ka praegu sirge, natuke tuli lihtsalt vahepeal vaeva näha:)
Siim
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966