1. leht 2-st

Kokkupanek.

Postitatud: 19 Detsember L, 2009 12:30
Postitas Veteran
Kuna poritiivad olid enne värvimist juba auto külge passitud, siis siin mingeid probleeme polnud.
Tagumistele tiibadele tuli tihend vahele panna, kuid kuna tiiva kinnitusavad on ovaalsed, siis väike raadiusemuutus 3,5mm tihendi lisamise tõttu probleeme ei tekitanud.

Pilt

Astmelaudadele liimisin peale joonelise kummi, alumisse serva tuleb leida sobiv liist.

Pilt

Kokkupanek

Postitatud: 23 Jaanuar L, 2010 11:52
Postitas Veteran
Velgedele keevitasin peale kolm ümarrauajuppi ilukilbi kinnitamiseks, kilbi keskele leidsin BMW embleemid.

Pilt

Kaitserauad koos tagumiste plekkidega kohal, otsustasin värvida autoga sama värvi.

Pilt

Postitatud: 23 Jaanuar L, 2010 15:20
Postitas Autorestauraator
Tere Enno!
Ja jõudu auto kokkupanekul. Palun, ära võta minu järgnevat mõttearendust kriitikana! Seda see kindlasti ei ole. Aga, tahan rääkida oma kujutlusest, kui mõtlen BMW 340 peale.

Minu nägemuses on see masin alati olnud kontrastsete värvidega: tavaliselt masin tume (must) ja laiad, kroomitud kaitserauad, millele sekundeerib veel üsna võimas iluvõre (või iluliistude komplekt).

Ma mõistan väga hästi, miks sa kaitseraudade puhul värvilahendusele läksid. Kui ikka kaitseraua juures on mõlgid, roostekahjustused jne., siis kroomilahendus on, kui mitte võimatu, siis väga keeruline ja kulukas. Ka mina oleksin antud olukorras värvi kasuks otsustanud. Aga mina oleksin valinud teise värvi! Kindlasti mitte kere värvi, sest nii ei teki seda kujutluspilti, millest eespool kirjutasin.
Mina oleksin valinud mingi kõige heledama lakialuse hõbe-halli. Isegi tavaline valge või hall pinnavärv teeks minu meelest pildi paremaks. Teil seal, Viljandis oli ju mees (elninjo või midagi sellist?), kes värvis ka kroomi värvi? Praegu ta vist on lõpetanud?

Selline mõte...

kokkupanek.

Postitatud: 23 Jaanuar L, 2010 16:35
Postitas Veteran
Kaitserauad olid kehvakesed jah, need peaks koosnema kolmest jupist, poltühendused peidus sarvede taga.
Tagumisel keskel ava numbrimärgi jaoks, mis oli klaasist või pleksiklaasist ja valgustati tagant.
Värvivariante sai siin arutatud mitme kolleegiga, olid hõbedane ja ka mitmevärviline, keskmine madalam osa siis teist tooni.Ja ka sama värvi kerega. No kuna värv oli olemas, hõbehalli hetkel polnud, siis nii see juhtuski.
See " kroomipetis", vabandan väljendit, vist enam ei tee seda tööd. See variant oleks mõeldav muidu, olen tema värvitud Nortoni õlipaaki näinud, sobiks küll raskel ajal...

Eks näeb, kui auto õue lükkab, asi need üle värvida pole!

Ka velgede värviga oli erinevaid mõttevälgatusi, halliga nagu harjutud. Ma ei teagi, mis värvi nad vabrikust tulid! Aga kuna auto ei pretendeeri valede agregaatide tõttu Unic- klubi ridadesse, siis...

Postitatud: 23 Jaanuar L, 2010 20:41
Postitas Autorestauraator
AMF-is oli just link üleval. Sellist asja oleks vaja:

http://www.youtube.com/watch?v=y9mh6t0I ... re=related

kokkupanek.

Postitatud: 24 Jaanuar P, 2010 08:13
Postitas Veteran
Loodan, et taoline tehnoloogia ka eestisse jõuab, hind tehakse kindlasti soolane, kroom ju!
Esmapilgul tundus, et mehel püstol esimest korda käes, siis tundus, et see mingi eelpesu... jäi selline vasika tunne uue aiavärava ees.
Iseasi, kui vastupidav see kate on. Arvatavasti kestvam, kui need reflektorite taastamiseks vms. sprayd.
Lõppkokkuvõtteks siis siht silme ees, mis ma oma stangedega tegema pean!

Kokkupanek.

Postitatud: 09 Aprill R, 2010 12:45
Postitas Veteran
Esilaternate optika pärit Zigulilt, gabariittuled esilaternas. Suunatuledeks tõi sõber saksakeelse märgistusega uued tuled tundmatult masinalt.

Pilt

Postitatud: 10 Aprill L, 2010 07:57
Postitas Kodanik2
Pakun ilma mõõte nägemata, et need suunatuled peaks olema Saksa liikuriidukilt E-301/302

Re: kokkupanek.

Postitatud: 20 Aprill T, 2010 12:13
Postitas Autorestauraator
Veteran kirjutas:Loodan, et taoline tehnoloogia ka eestisse jõuab, hind tehakse kindlasti soolane, kroom ju!
Esmapilgul tundus, et mehel püstol esimest korda käes, siis tundus, et see mingi eelpesu... jäi selline vasika tunne uue aiavärava ees.
Iseasi, kui vastupidav see kate on. Arvatavasti kestvam, kui need reflektorite taastamiseks vms. sprayd.
Lõppkokkuvõtteks siis siht silme ees, mis ma oma stangedega tegema pean!
Seoses sellega kaks uudist. Üks hea, teine halb.
Hea enne. Umbes nädal tagasi astus töötuppa tuttav kutt ja näitab mulle pilte "metalliseerimisest". Sain kohe aru, et tegu on sama asjaga, mis minu poolt viidatud videol näha. Tegemist on Peterburi firma tehnoloogiaga. Paberite järgi tundub igati proovimist väärt. Proovitööd ei ole ise näinud, aga tahaks näha küll! Hakkasin siis kauplema, et mismoodi need Enno stanged tehtud saaks?
Poisid lubasid näidistööna ette võtta, aga seoses sellega see halb uudis: ühe stange tegemine maksab kolm tuhat krooni. Mina kauplesin küll tuhande peale, aga poisid on nagu Somaalia piraadid, võta või jäta, aga hind on kolm tuhat!

Vastupidavuse kohalt tundub olema kõvem, kui lakialune värv. Laki tugevus pidi suurem olema. Sellega tehakse Venemaal vannitoa sisustust kuldseks!

Tähtaeg, nädal.

Nüüd on Ennol mõtlemise koht. Kui asi huvitab, viin teid kokku.
Kui Enno huvitatud ei ole, kas leidub keegi teine, mina tahaksin seda tulemust oma silmaga näha ja katsuda.
Mingi ameeriklase suur ja kõver stange, mida kroomi alla taastada võimatu?

Kokkupanek

Postitatud: 20 Aprill T, 2010 15:00
Postitas Veteran
Tänan tähelepanu ja meelespidamise eest, kuid kajuks ma pean sellest teenusest hetkel loobuma...

Ilusat kevadet!