BMW 321, 1948
Postitatud: 04 November T, 2008 08:16
2003. aasta.
Selline kaheukseline, 1948 aastal ehitatud kerega masin oli ühel päeval töökojas.
Olukorraga tutvudes ja vähehaaval juppe ära keerates oli pilt selline:
Värvi alt paljastuv ei olnud meeldiv:
Kuna raam oli üsna õnnetu, sai kere raami küljest lahti lõigatud:
Mingeid raami osasid oli soov siiski säilitada, aga kerge see ei olnud:
Suurem osa raamist tuli uus ehitada:
Põhjaplekkidel üritasin säilitada spetsiifilisi kohti:
Esisild taastati Tartus:
Esiseina paika sobitaminbe:
Nina:
Uksed:
Tagaosa:
Puutööd ka sekka:
Kui kere koos, kandus pearõhk maalriruumi:
Põhjatööd:
Krundid, pahtlid:
Üksikute detailidega läks asi kiiremini:
Esimesed kihid värvi olid heledad, siis kummimastiks:
Siis parandused, lihvimised, krundid…
Lõpuks tumeda värviga:
… ja uued parandused:
Lõpuks hakkas asi ilmet võtma:
Ka päevavalguses hakkas pind meeldima:
Edasi tuli pikem paus:
Lõpuks hakkasime autot ka kokku panama. Aga siin oli tuhat probleemi: kõik mis külge läks, tuli korda teha, taastada või uus osa valmistada:
Iluvõrede sisud:
Iluliistud:
Puitpõrand:
Istmed:
Rattad:
Astmelauad:
Klaasid:
Mootor, summuti:
Kütusepaak, pedaalid, torustikud:
Selline ta sai, aga päris valmis pole ta tänagi:
Rohkem pilte.
Selline kaheukseline, 1948 aastal ehitatud kerega masin oli ühel päeval töökojas.
Olukorraga tutvudes ja vähehaaval juppe ära keerates oli pilt selline:
Värvi alt paljastuv ei olnud meeldiv:
Kuna raam oli üsna õnnetu, sai kere raami küljest lahti lõigatud:
Mingeid raami osasid oli soov siiski säilitada, aga kerge see ei olnud:
Suurem osa raamist tuli uus ehitada:
Põhjaplekkidel üritasin säilitada spetsiifilisi kohti:
Esisild taastati Tartus:
Esiseina paika sobitaminbe:
Nina:
Uksed:
Tagaosa:
Puutööd ka sekka:
Kui kere koos, kandus pearõhk maalriruumi:
Põhjatööd:
Krundid, pahtlid:
Üksikute detailidega läks asi kiiremini:
Esimesed kihid värvi olid heledad, siis kummimastiks:
Siis parandused, lihvimised, krundid…
Lõpuks tumeda värviga:
… ja uued parandused:
Lõpuks hakkas asi ilmet võtma:
Ka päevavalguses hakkas pind meeldima:
Edasi tuli pikem paus:
Lõpuks hakkasime autot ka kokku panama. Aga siin oli tuhat probleemi: kõik mis külge läks, tuli korda teha, taastada või uus osa valmistada:
Iluvõrede sisud:
Iluliistud:
Puitpõrand:
Istmed:
Rattad:
Astmelauad:
Klaasid:
Mootor, summuti:
Kütusepaak, pedaalid, torustikud:
Selline ta sai, aga päris valmis pole ta tänagi:
Rohkem pilte.