Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 20 Oktoober Pühapäev, 2019 17:11



Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
 Tagasild 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Tagasild vajab ka ülevaatamist. Korpus vaja puhastada, vahetada laagrid , tihendid.

Pilt

Tagumised amordid on juba lahti harutatud , korpused puhastatud ja peale saanud uue värvikihi.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


02 Aprill Laupäev, 2011 07:19
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Sellel autol on väga palju tihenditena kasutatud ümmargusi kummirõngaid (tihend).
Serv ei ole metall+kumm , nagu tänapäeval, vaid pehme kumm.

Pilt

Sellised tihendid on vaja kõik ära vahetada, sest muidu ei jää õli pidama.
Kaasfoorumlane Toomas aitas treipingis amordi otsakaantesse treida õiges suuruses avad tänapäevastele simmerlingidele.

Pilt

Laagrite pealepanekuks kasutan külmasprayd. Lased võlli sellega üle ja laager kukub kopsti võlli peale ja haamrit pean kasutama minimaalselt.

Pilt

Tagumised amortisaatorid on remonditud .

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


03 Aprill Pühapäev, 2011 10:58
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Tagasillaga on parasjagu vaeva. Millegipärast ei tahtnud differ korpusest eemalduda. Kasutasin sellist vedelikku, mis siis ühtlasi ka jahutab ja metalli kokku tõmbab ja seega vedelik sinna mikropragudesse paremini sisse imbuks.Kas siis tänu sellele aerosoolile või siis mingile muule imele õnnestus differ kätte saada.

Pilt

Huvitav pilt oli ka pooltelje avast sissevaadates näha keevituspritsmeid. Imelik, et tehases sellist asja ära ei eemaldatud.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


15 Aprill Reede, 2011 18:29
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Et paremini tagasillast ülevaadet saada, panen siis kataloogist tagasilla üldpildi.

Pilt

Kui tagasild oli lahti harutatud, oli ilmselgelt kõige suuremaks probleemiks võllid, mis ühe otsaga läheb tagasilda ja teise otsaga kinnitub amordi külge.Probleemiks siis suured kulumisjäljed, mistõttu tihendid enam õli kinni ei hoia.

Pilt

Mida siis teha ?? Pealekeevitamine ei tundunud olevat parem lahendus ja seega otsustasin proovida keemilist metalli.
Jutt pakendil oli igatahes julgustav. Enne sai lastud treipingis käiakiviga soonilised pinnad veidike siledamaks ja seejärel
harjasin pinnad üle ja sai puhastatud ka atsetooniga.


Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


13 Mai Reede, 2011 15:34
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Ütlemi siis nii, et see keemiline metall selliste võllide taastamiseks ei kõlba.
Põhjus vägagi lihtne , nakkumine metalliga polnud piisav. Küüne otsaga oli juba võimalik seda keemilist metalli tõelise metalli küljest eemaldada.
Seega jääb järele pealekeevitamise võimalus . Varuosadena õnnestus juurde saada 8-9 kasutatud võlli ja kui mõni niiöelda "tuksi" läheb, on asendusvõllid olemas.
Seega nagu ka siin foorumis on mainitud, tuleb metalli ikkagi parandada metalliga. Ja kui see masin sõitma hakkab, siis läbisõidud ei saa olema tõenäoliselt suured ja küllap see pealekeevitus kestab.
Tehase kvaliteediga siin muidugi võistelda ei suuda.

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


11 September Pühapäev, 2011 17:14
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Auto on siis "grillist" eemaldatud. Põhjus selles, et ei saa muidu tagasilda alla panna. Ajutiselt sai ehitatud sellise puki.
Remonditud amordid on juba oma kohale saanud. Üks amort kinnitatakse 6 poldiga. Kasutasin poltide juures ka keskmise kõvadusega keermeliimi.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


11 September Pühapäev, 2011 17:29
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Tagasilla kiiged on remonditud. Viimased tihendid tegi Talupoeg. Tänud talle.

Pilt

Kui hakkasin kiiget siis tagasilda sisse kruvima siis selgus , see et kiige kaan ei mahu tagasillast mööda. Sellleks, et pidin kiige tagumise korpuse uuesti lahti võtma.

Pilt

Ka siin aitas hädast välja kaasfoorumlane Talupoeg. Vanad korgid (samuti alumiiniumist) olid nii läbi, et õigem oli uued teha.

Pilt

Väike samm maailmale :D , suur minule. Täna sai naabrimehega tagasild siis autole alla visatud. Hetkel veel torsoone pole paigaldatud.
Siit ka targematele küsimus:
Millises järjekorras tuleb koostada tagasild ?
1 variant: Tagasild ja siis torsoonid
2 variant: Torsoonid kõigepealt ja siis tagasild

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


22 Oktoober Laupäev, 2011 17:32
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Kuigi algul tundus kõik olevat tip-top , siis õli siise valades selgus, et on õlileke ja mitte väike. Kurvaks teeb asjaolud see, et sama probleem juba teist korda viimase paari nädala jooksul. :cry:

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


20 November Pühapäev, 2011 09:28
Profiil
VVK liige

Liitunud: 31 Juuli Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 284
Postitus 
Lekib punni vahelt või on mõni tõsisem probleem?

A.


20 November Pühapäev, 2011 09:29
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Probleem suurem, kui õlikorgi punn. Esialgu panin kokku nii nagu lahti võtsin. Korpusesse käivad 6 mm tikkpoldid,
millest osad olid tagant kinni keevitatud. Esimesel korral andis üks keevitus järele ja sealt hakkas siis õli välja tilkuma.

Pilt

Võtsin maha ja panin uued tikkpoldid. Kahel aval aga keere niimaas, et tikkpoldi kinnitamiseks pidin kasutama keevitust. Nüüd kuskilt sealt seda õli välja imbub.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


20 November Pühapäev, 2011 12:51
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9