Vanatehnika.ee
http://www.vanatehnika.ee/foorum/

Esiots
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=1452
3. leht 3-st

Autor:  Autorestauraator [ 03 Märts Neljapäev, 2016 16:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Esiots

Tuleb hakata kuskilt otsast jupp-haaval ehitama...
Tegin ka proovi kogu tiivakaar ühest tükist teha, aga tulemusega ei jäänud rahule. Esimese paari rullidega ei õnnestunud töö nii nagu vaja ja uue rullipaari tegemiseks ei jätkunud tahet.

Pilt

Pilt

Seestpoolt:

Pilt

Tiiva esimene pool on kunagi kõvasti räsida saanud, siis on seda kordi keevitatud... igal juhul on esiosa kuidagi väga välja punnitunud:

Pilt

Seni aga on tagapool veel lihtsamaid kohti, mida lappida:

Pilt

Kohati on plekk juba väga õhuke, naaskel läheb lihtsalt läbi pleki:

Pilt

Siia tuleb siis lapp panna.

Pilt

Autor:  Autorestauraator [ 09 Märts Kolmapäev, 2016 14:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Esiots

Natuke on poritiiva remont edenenud:

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Autorestauraator [ 15 Aprill Reede, 2016 14:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Esiots

Selle poritiivaga on nüüd natuke edasi tegutsetud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Paljud asjad siin auto juures on lahendatud nii, et ma ei tea, kas asi käib nii või kuidagi teistviisi. Näiteks tiiva nurga kinnitus sai tehtud nii:

Pilt

Autor:  Autorestauraator [ 07 Juuni Teisipäev, 2016 12:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Esiots

Parempoolne esitiib:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Parempoolsel tiival oli kuju väga lopergune.... üks suur muhk, mis tuli lahti lõigata. Serv oli ka väga kõver.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  alopex [ 02 Jaanuar Teisipäev, 2018 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Esiots

Selle auto üks suuremaid detaile on kapott. Esmapilgul tundub olevat üpris heas seisus. Neid värvikihte seal muidugi jätkub.

Pilt

Esimene ots on siiski väsinud moega. Selle kapotiga on nimelt see oht, et kui seda korralikult ära ei lukusta, siis tuulehoog
võib ta tagurpidi lükata ja see omakorda lõhub ära ka iluvõre ribid. Nagu mul tavaks, viisin ka selle haaveldusse ja eks ikka
väike hirm oli, kas saan sama kujuga tagasi.

Pilt

Viljandi Metallis mehed aga oma tööd tunnevad ja mina olen rahul.

Pilt


Pilt

Enne kruntimist oli vaja parandada väsimuspragusid ja uuendada kapoti kinnitusi. Seejärel krunt peale ja valmis ta saigi.

Pilt


Pilt

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/