1. leht 2-st

Huvitav kuulutus

Postitatud: 16 Aprill N, 2009 22:09
Postitas Autorestauraator

Huvitav...

Postitatud: 17 Aprill R, 2009 07:32
Postitas Veteran
Tehnika paistab päris troostitus seisukorras olevat. Huvitav, kas omanik suunas Kuusakoski väravas vanema " raua " vasakule ? Või ostis " jahilkäikudel" ? Tartu mehed peaks teadma kui väärtuslikku ja taastamist väärivat seal leidub.
Terv. Enno Öövel.

Postitatud: 17 Aprill R, 2009 07:34
Postitas Autorestauraator
Kui keegi Tartu meestest oskaks neid asju kommenteerida, oleksin tänulik!

Postitatud: 17 Aprill R, 2009 08:33
Postitas kass
Oleks ka huvitatud konkreetselt , mis masinad need seal on. Ja eriti, kas on seal ka äkki Wanderer W 24 , nelja uksega, musta ja punaka värviga õnnetu kerejäänus , mille dokumendid mul kummutisahtlis vedelevad ? Paistaks seal nagu mõni tuttav autotaguots, seepärast tekkis mõte, et ka see Wanderer võiks seal olla.

Postitatud: 18 Aprill L, 2009 16:36
Postitas VonSten
Omaniku soov kõik korraga ühele isikule maha müüa ja hinnanumber on ikka väga utoopilised minuarust. (parandage mind kui ma eksin).

Postitatud: 18 Aprill L, 2009 17:00
Postitas siimlane
Tere

Minuarust see hind nüüd nii utoopiline ei ole iseasi kas kogu nodile ostjat leidub. Neljateist auto eest 150000 st 10700 ühe eest tundub ju lausa soodus:)

Postitatud: 18 Aprill L, 2009 18:07
Postitas zyndapp666
Ma olen kunagi neid ka lähedalt vaatand, siis ei olnud muidugi tegu müügipakkumisega. Enamik on kas eeskujuliku nõukogude inimese autod (volga-mosse-pobi tehnika) või siis lihtsalt lootusetult roostes/mittekomplektsed. Minumeelest oleks oluliselt lihtsam müüa sealt iga auto eraldi doonori või projektikana ja ca. 10 000.- tk ei ole ju ka teab mis hull hind aga vaevalt et keegi neid kõiki nüüd ihkab :roll:

Huvitav kuulutus.

Postitatud: 19 Aprill P, 2009 07:34
Postitas Veteran
Arvatavasti on seal ka mõni EAG-s nähtud masin. Rikkad toovad pigem välismaalt komplektse või hoopis vaid kerget ülekäimist vajava masina, kui hakkavad raha raiskama selle rikutud, mittekomplektse raua peale. Vaesem ostaks sealt üksiku võibolla küll, siis aga tuleb kindlasti euroopast osasid käia jahtimas või tellida... Ei oska siin midagi ennustada!
Ju seal hulgas on palju sellist tehnikat ka, mis eraldi müües jääkski müümata.
Terv. Enno Öövel.

Postitatud: 27 Aprill E, 2009 09:08
Postitas kass
Kuna keegi asja ei täpsustanud ega valgustanud, siis sai laupäeval ümbermaailmareisi käigus ka sealt autoaiast läbi tormatud. Kuna aega oli vähe ja ei küsinud ka omaniku luba (piirdusime kõrvalasuva firma inimese käest küsimisega), ja seoses igasuguste autoteamiste puudumisega, ei saa ma midagi asjalikku siin seletada.
Ei tohi ka teha antireklaami (loodan, et sellest vihjest piisab).
Kindlalt oli seal 2 minu õuegi kaunistanud autokere, mis nüüdseks veelgi õnnetumaks jäänud, klaasid purud, plekid kortsus ja laiali. Üldse olid lahtised plekid sõbralikult jaotatud eri masinate otsa ja sisse, algset kuuluvust polnud tähtsaks peetud.
Peamiselt paljad kered, kurvas seisus, pobi sillad jne. Originaalarmatuure ei jäänud silma. Mõni oli ka komplektsem ja viisakam.
Oskan pakkuda mõned margid - oli EMW 340, kaks Wandereri (üks kindlalt W24, teine vist ka), Willys 77 4-uksega sedaan 1937 nn Potato digger (kirjapilt?), üks kobedam suurem auto, pakuks et Peugeot, nagu need 302 ja 402 millel esituled laugja ümara esivõre taga, üks sarnane veel äralõigatud tagakerega, tehtud kastikaks (see mulle meeldis, tahaks omalegi). Kindlasti oli ka mõni Mersu aga pealkirja 1930 viimane number vajaks ilmselt muutmist. 2 naljakat ümara kujugaautot veel mille marke ei julge pakkuda aga tuttavad autod, pakuks midagi Steyri üheks. Need kered ka meeldiks.
Aga üldiselt tühjad õnetud kered. mõnel ka õiged sillad all ja oli ka mootoreid mõnel aga ilmselt mitte omad, ei jõudnud/saanud süveneda.

Kokkuvõtteks - kui keegi ostaks need 15 tk ära, siis mina oleks ühest huvitatud. Ja ühe Wandereri kere uued paberid ja numbrid on hetkel veel minu käes. Aga keskmine tükihind ajaks mõnes teises foorumis mõned karmiütlemisega vanaautospetsid tuld ja sülge purskama. :)

Veidi mõtteid korrastanud, pakuks, et need ümarad kered olid ehk Steyr 50 ja Hanomag 1300, vb.
Veel üks parandus, EAG-s on tõesti need masinad kajastatud, vähemalt osaliselt.

Sai ka vaadatud

Postitatud: 04 Mai E, 2009 17:16
Postitas Hellborn
enamustel pobiku mootorid ja sillaosad, ühel korralikumal peogeot eksemplaril vast olid originnal kellad......kuid mingid tuuning stanged keevitatud , mõned tagasillad originaalid.
Siis mõned pildid et kui intentifitseerida saaks:
http://album.ee/album/294903/50171209





Ise oleksin huvitatud sellest raamita kerest ja intentifitseerimisest...küll ei suutnud poritiibu ja uksi esimese hooga leida:

http://album.ee/node/19689309/50171209