Autod on täiesti komplektsed.
Mb maksab 8500€
Bmw maksab koos bmw 321 mootoriga 16500€
bmw vajab värvimist ja ühest kohast hästi vähe keevitust.(pildil on näha)
bmw-el on eesti dokumendid olemas.
Mootor maksab 3000€
Käigukastid maksavad 1900€ tükk
Mootor ja 2 käigukasti on töökorras.
Mersu vajab ainult väikseid ilutöid ja kokku panemist.
Mersul on vene dokumendid.
Mersu on komplektne ja töökorras.
56667286 küsimustele vastan ainult telefonis.
bmw 326
Väga heas korras kere.
Näidikud olemas.
Klaasid olemas.
Mootor remonditud.
Käigukaste 2tk, tavaline ja poolautomaat.
Stanged olemas.
Sillad olemas.
Laternad koos bosch klaasidega.
Eesti dokumendid olemas.
Tagasild on tehtud vedrude peale aga on torsoonid olemas, saab tagasi teha.
Kaasa saab orig torsoonid.
Bmw 321 mootor 1949a.
Lühikest aega pandi autodele.
Kepsu kael läbimõõt 42,5
Raamid läbimõõt 54
Kolvid bmw originaal läbimõõt 66/67,5
Pronks saaled.
Mootor sõitnud ~ 10000-20000km
Saaled on hea välja nägemisega.
mb 170
näidikud olemas.
Veoosa: sillad originaalid ja korda tehtud pluss mootor ja käigukast.
istmed olemas.
esi laternad olemas,bosch klaasid.
stanged osaliselt olemas.
kere on tehtud.
auto dokumendid on olemas Hillmanni'i pass - ilma numbrita.
kere ja mootor (vene)
puudu on: 1 klaasi tõstukid pluss klaasid(mida saabtellida)
M : Bmw 326 ja Mb 170
Kui Sa soovid midagi müüa või vahetada
Sõnum
Autor
M : Bmw 326 ja Mb 170
- Manused
-
- 21558596_1776816595949120_614110035559492026_n.jpg (49.71 KiB) Vaadatud 4235 korda
-
- 21751313_1776816529282460_278182251590480717_n.jpg (50.48 KiB) Vaadatud 4235 korda
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum