1. leht 1-st

2. Esiosa.

Postitatud: 04 Juuli R, 2008 16:31
Postitas Autorestauraator
2.Esiosa

Esiosa iseenesest ei ole väga hullult roostetanud, kui mitte arvestada põhja...

Pilt

Parema ülevaate saamiseks tuleks kogu esiosa liivapritsiga ära puhastada. Kuna siin puuduvad siledad kere välisplekid, siis pole plekkide kõveraks minemist eriti karta.

Pilt

Nagu oli oodata, on peale põhjade ja küljepleki alumise serva kõik päris heas korras. Nüüd siis põhjaplekid punktkeevitusest lahti ja kogu ülejäänud osa terasharjaga puhtaks!
Põhjaplekid on küll üsna koledad:

Pilt

Ega muud, kui tükkhaaval tuleb hakata katkist plekki välja vahetama.

Pilt

Kõigepealt tegin "ümbrise" korda:

Pilt

Seejärel valmistasin põhjapleki, millele tegin tugevuse jaoks ribid sisse.

Pilt

Nüüd tuleb remontida see äär, kuhu põhjaplekk kinnitus. Kahe pleki vahele on rooste korralikud "pesad" teinud. Kohati on serv hoopis kadunud.

Pilt

Ka siin tuli järk-järgult uus serv moodustada:

Pilt

Nüüd siis põhi õiges asendis külge tagasi:

Pilt

Esiosal on veel siin-seal väiksemaid lappimisi vaja ette võtta. Akupatareist on ilmselt akuhapet välja voolanud ja riiuli plekid olid selle koha pealt päris katkised. Nüüd on vajalikud paikamised tehtud:

Pilt

Esiosa on nüüd koos, jalgealused põhjad remonditud ja raamile asetatud. Välja näeb nii:

Pilt