Tere Klubikaaslased,
Oleme siin omavahel telefoni teel suhelnud ja otsustanud organiseerida selle aasta Kevadise Avasõidu – Sõit ümber Võrtsjärve.
Aeg võiks olla 22-23. mai, see on laupäev-pühapäev.
Laupäev, 22.05.2021:
- 10.00 kogunemine Viljandis kus saaks ka kohvi ja saiakese.
- Edasi sõidaks uudistama kuulsat (kurikuulsat) Ärma talu, seda juhul kui nad võtavad külalisi vastu ?
- Edasi läheks Oiu sadamasse www.oiusadam.ee , vaataks Võrtsjärve ja sealt saab ehk ka kõrtsist lõunasöögi.
- Peatus Jõesuus Võrtsjärve külastuskeskuses www.vortsjarv.com.
- Võiks üritada Estoveri piimatööstuse külastust, jääb tee äärde www.estover.ee
- Vehendi Järvemuuseum, www.kalala.emu.ee
- Vehendi Motell www.vehendi.ee, õhtusõõk, grillipidu, disko, …. , ööbimine.
Teekonna pikkus Viljandist Vehendisse ca 90 km.
Pühapäev, 23.05.2021:
- Ärkamine ja hommikusöök Vehendi Motellis.
- Rõngu ja Pikasilla (peatus)
- Kohtume Pikasilla tanklas Arno ja Maretiga uudistama kuulsat Tõrvavana masinaparki.
- Tõrva keskväljakule, kus Arno proovib hankida loa parkida kõrtsihoone ees.
- Helme, kus saab turnida rootslaste poolt õhkulastud Helme ordulinnuse varemetel ja luusida liivakivikoopas.
- Kärstna (16 km heas korras asfaltteed). Kärstna mõisahoones www.puhkuseestis.ee/vaatamisvaarsused?s ... ng_id=1559 pesitsevad kool, arstipunkt ja raamatukogu, kuid muljetavaldav on mõisapark.
Pisut edasi on aga tõeline "kompvek", nimelt 136 m kõrguse Kärstna mäe otsas kunagise mõisaomaniku von Anrepi perekalmistu ja sellel asuv "Uinuv Lõvi".
- 17 km kurvilist asfaltteed ja olemegi Karksi kiriku juures, kus on ägedad ordulinnuse varemed http://entsyklopeedia.ee/artikkel/karksi_ordulinnus , viltuse torniga kirik ja muljetavaldav ürgorg.
- Abja - Paluojale lõunale. Kindel valik seal Mulgi Kõrts www.mulgikorts.ee/ kus on väidetavalt ka parim mulgipuder Mulgimaal või Triinu pubi.
- Peale lõunasööki Halliste kirik www.puhkaeestis.ee/et/halliste-puha-anna-kirik , mille taastamist organiseeris legendaarne kolhoosiesimees ja hilisem pastor Kalev Raave, kes vist pisteti mingil ajal isegi pokri.
- Viljandis tagasi umbes 15.00, seal jätame ka hüvasti.
Päevase teekonna pikkus ca 100 km.
Kogu reis Viljandi – Viljandi – ca 200 km.
Kruusteid püüame vältida.
Kuna ööbimine tuleks varakult broneerida, siis palun kõigil sõidu huvilistel mulle kirja teel teada anda hiljemalt selle nädala lõpuks, 02.05.2021.
Tervitades, Raimond Pärn
555 41 291
raimond.parn@gmail.com
22.-23.05.21. Sõit ümber Võrtsjärve, hooaja avasõit
Info peamiselt Eestis toimuvate vanatehnikaürituste kohta
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum