2. leht 2-st

Postitatud: 23 Oktoober R, 2009 14:20
Postitas robi
Teema algatajana tunnen endal kohustust seda ka lõpuni viia.
Martin kajastab seda universaalisaagat volgalehel edasi.
Kui jutujärg lahenduseni jõuab, siis panen ka siia lühivaatena meie läbielamised kirja. Vahemärkusena võin mainida, et me pole veel mütsi nurka visanud.

Kere saime tugevamaks, ja sabaosa umbes 5mm kõrgemale. Selleks keevitas Andrus pinge all (tungiga saba tõstes) poolraamid uuesti omavahel kokku. Sellest on ka projektiteemas jutt ja fotod.

Saba tõstes saime küljeviigi tagumised otsad õigele kohale (tagatuled on n.ö. paigas) tagatiiva esiosa oli aga karbivahetusest tingitult (arvatavasti) ukseposti umbes 5mm kõrgemaks punnitanud. Küljeviik paigast ära.

Pilt

Postitatud: 02 Märts T, 2010 10:57
Postitas robi
Vahepeal on universaalvolga keretööd lõppenud ja käesolevaks hetkeks on kere ka värvitud.
Panen ka lingi, enamvähem sealtmaalt, kust keretööd jätkusid.
Tundub, et üldiselt saime seekord hakkama ja auto ei näe kõver välja. Eks kinnitust sellele lootusrikkale arvamusele saab tuua komplekteeritud masin.