1. leht 2-st

BMW R35(ivar)

Postitatud: 14 Juuli T, 2009 17:13
Postitas ivx675
Tere,

Peale pikka netis tuhnimist ja aja raisku juppide otsimist, mõtlesin et panen oma projekti käigu kirja.
Loodan et mõnele säästab võibolla see nats aega.

Kuna projekt on täiega töös ja suure tuhinaga unustasin algmaterjali pildid teha, jätkan siit kus pooleli olen.

Nagu ikka kogu asi algab, võtsin kõik viimse jupini laiali.
Lailali võtmise tulemused.

Mootor:
väntvõlli kepsulaager täitsa õhtal
kõik pronks puksid mootoris läbi
kolb türis valatud, ei oska seisukorda hinnata (heaks juhuks uus panna)
nukvõlli puksi aladel suured kulumis sooned
siduriketas kulunud
nukkvõlli hammakad kulunud, kett kaa ilmselt õhtal
nukkvõlli tõukurid kulunud
geneka rihma vända poolne ratas vildakas

Käigukast:
puksid kõva loksuga
kardaani kummi puksist sain jagu, kuna kroonmuttert ei saanud kuidagi lahti.

Reduktor:
pole veel lahti teinud

Kere:
tagaistuja käimalöömis vända poolne jala plate pooleks.
kahvli kummi detailid kõik läbi
kahvli puksid läbi
kahvli laager läbi
kahvli pulgad(mille küljes ratta võll) suured kulumis jäljed puksi kohas
istme kummid katki
esi istme lehtvedru katki
spidoka klaas katki
taga tule klaas mingi ise nikerdatud
gaasirull väga kulunud
lenksu kummid täitsa läbi

...
eks täiendan listi kui miskit suuremat veel välja ilmub.


Esmaks tellisin ära(http://www.emwfeller.de)
Väntvõlli,nukkvõlli,nukvõlli kett + hammakad,generka rihma rattad,väntvõlli laagri + puksi, nukvõlli puksid, kolvi koos silindriga.
Kokku 15 000-
Väntvõlli osas tegin oma loomingut(konstulteerisin emwfeller.de'ga selles osas) , kuna EMW väntvõlli ja ketiratta ehitus palju paremad(istub võlliotas kiiluga, mitte poldiga nagu BMW'l), siis ostsin BMW asemel EMW omad.

Teiseks tellisin istme kummid "drilastic" (http://www.oldtimer-auspuffanlagen.de).
2000-

Praegune seis:
Kogu raami mäng värvimises.
Puudu olevad mootori jupid tellimisel (http://www.motorrad-stemler.de).

Kui mingid jubinad kätte saan, lisan mõned read teksti ja pildid juurde.

Kasulikud lingid:
http://www.emwfeller.de - hea hinnaga mootori juppe. On olemas ka mõned raami jupid.

http://www.oldtimer-auspuffanlagen.de - sumparid, istme kummid, raami kummid, ....

http://www.motorrad-stemler.de - väge hea mootori/raami juppide valik, kuigi mõned kallid.

      Postitatud: 15 Juuli K, 2009 09:43
      Postitas ivx675
      Tere,

      Abi oleks vaja. Mul seisuhargi jalaga alla surumise pulk puudu.
      Oleks tore kui keegi viitsib mingid mõõdud kirja panna et saaks uue lasta teha.

      Kas see pulk kinnitub muttriga või on keevitatud ?
      (Mul seal ilus puuritud auk ainult)

      Tänan.

      Postitatud: 15 Juuli K, 2009 10:33
      Postitas raivo229
      Keevitatud ei ole seal midagi. Telje 15 keskkohta on puuritud ja keermestatud ava, kuhu keeratakse fikseerimiskruvi, mis fikseerib seisuhargi telje. Midagi keerulist ei ole. Või mõtled sa "jalaga alla surumise pulga" all midagi muud?
      Vaata ka väljavõtet kataloogist.
      Pilt

      Postitatud: 15 Juuli K, 2009 10:55
      Postitas ivx675
      Ma mõtlen jubina "24" vasakus ääres välja ulatuvat pulka.

      Mul seisuhargis ainult auk selles kohas.

      Postitatud: 17 Juuli R, 2009 13:43
      Postitas ivx675
      Väike tööde progress, istme kummid said needitud.
      Siin aga märgiks ära, kui pole seda tööd ikka teinud ennem ... saab kurja vaeva näha.
      Siin kehtib kaa: esimene tee sõbrale, teine omale.


      2 jama tekkis.

      1) Istme esiosa metall jubla tuleb neetida 1 neet haaval.
      Samas kogu aeg kinnitus poldiga jägida et polt jääks paralleelne istme kummi suhtes.

      2) Tagumist metall osa ei tasu pingsasti kummi ülemisse osasse punnida.
      Kui jätta 5mm allapoole, siis sobib kõik kokku paremini.

      Siin 2 pilti lõpp tulemusest.

      Pilt
      Pilt

      Postitatud: 17 Juuli R, 2009 14:49
      Postitas kass
      Pildi järgi tundub, et panid vanad needid tagasi? Maailmaavarustes pakutakse selleks tööks omamoodi ilusaid läikivaid plekkneete. Mingi (poola?) koolkond kinnitab sadulakumme justkui mingite alumminiumi karva neetidega, Saksamaalgi oli hulga sedanägu sadulaid laadal näha. Aga need alternatiivmeetodid pole ju paraku ikka "õiged", vana neeti uuestikasutusse minu arvates suht keeruline sättida? Suured tegijad on uued treinud ja siis mitmel erineval moel neid mustaks oksüdeerinud.
      Kirjutan, kuna on ka kunagi plaanis midagi sarnast ette võtta, ehk...

      Postitatud: 17 Juuli R, 2009 15:22
      Postitas Automaaler
      ivx675, kui võimalik, tee oma pildid väiksemaks, või pane viitega aadressile kusagile avalikku veebilehte (imageshack, nagi.ee) üles.

      Postitatud: 17 Juuli R, 2009 17:19
      Postitas ivx675
      >Pildi järgi tundub, et panid vanad needid tagasi?
      Ei need ebayst uued vask (tootja Tandy, size=9 1/2).
      http://cgi.ebay.com/TANDY-LEATHER-SIZE- ... 7C294%3A50

      >re: automaaler
      >kui võimalik, tee oma pildid väiksemaks
      Vaatab vast ikka saab.

      Postitatud: 04 August T, 2009 23:57
      Postitas Peter

      Postitatud: 05 August K, 2009 08:17
      Postitas ivx675
      Kolisin kogu kupatusega:
      http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... forum&f=52

      Nii et kogu edasine arutelu jätkub seal.