1. leht 1-st

Le Grimpeur (1924) [Veteran]

Postitatud: 16 November P, 2008 11:16
Postitas Autorestauraator
Tere.
Loen Enno kirjutatud teksti ja mõtlen samamoodi nagu tema: just sellised seigad, kuidas mingi "asjani" jõuti, milliseid kõverteid pidi masinad õige kodu üles on leidnud, just need teevad projekti loetavaks. Kahju et jutt nii lühike oli! Kirjuta lisa.

Jõudu!

Postitatud: 16 November P, 2008 12:46
Postitas zyndapp666
ma ootan huviga pilte sest netist selle nime ja aasta järgi kohe midagi sarnast nagu ei hakand silma, tundub üsna haruldane asi olevat. Edu!

Postitatud: 16 November P, 2008 13:49
Postitas kass
Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika" :D ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...

Postitatud: 16 November P, 2008 15:47
Postitas alopex
Kuna "Veterean" arvutioskused veel tagasihoidlikud, siis täna oli mul temaga juttu ja lähen lähimail päevil tema juurde ja ehk saab siis pilte ka näha.

Postitatud: 16 November P, 2008 16:35
Postitas zyndapp666
kass kirjutas:Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika" :D ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...
Kõik muu on kena ja tore aga sellele "Kroonika" asjale nüüd küll pihta ei saanud :D

Suutsin leida siis sellise, 1925.a mudeli, 175ccm vist?!
Pilt

Postitatud: 16 November P, 2008 22:51
Postitas kass
Kas mitte motoajakirjas "Kroonika" lgp. Arvo Haugi tegevust kajastava artikli ühel pildil ei figureerinud nimetatud firma Le Grimpeuri roheline tsikkel? Peaks isegi antud ajakirja number kusagil alles olema aga hetkel ei hakka otsima. Vb ajan ka midagi segi?

Postitatud: 17 November E, 2008 08:08
Postitas Autorestauraator
Enno on rääkinud, et see tema tsikkel ongi Haugile müüdud, nii et võib õige küll olla.

Le Grimpeur

Postitatud: 23 November P, 2008 10:50
Postitas Veteran
Selle Zündapp666 pildil tunduvad lenksu kummikäepidemed olema Indiani omad, kuju on igatahes väga sarnane.
Hr Haugi rattale oleks nüüd tarvis teha puuduv ketikaitse, õigemad jalatoed ja tagumisele rattale muretseda õige(m) rumm ja rihmaratas. Ja kui magneeto ka töökorda saaks, oleks tõsine veterantsikkel.

Tervitab Veteran

Re: Le Grimpeur

Postitatud: 23 November P, 2008 16:58
Postitas motorist
...

Le Grimpeur

Postitatud: 23 November P, 2008 17:14
Postitas Veteran
Karburaator sai vene oma peale jah, originaalist oli alles jupp sellest, kuhu segusiiber käis ja kuna sarnasust oli, saigi sobitatud see vasest õhuklapp (otsas on avadega kettad millest ülemist pöörates toimubki õhu reguleerimine)

Tervitustega Enno Öövel.