Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 19 November Teisipäev, 2019 22:09



Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
 Pannonia T1 (1962) [siimlane] 
Autor Sõnum
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 01 Aprill Teisipäev, 2008 23:00
Postitusi: 343
Asukoht: Pärnu
Tahtsin uurida sellist asja et kas nende Pidurimeistris taastatud klotside kattekiht liiga kõva ei ole? Mõni aeg tagasi kuulsin sellist "kõlakat" et kuna taastamiseks kasutatakse tänapäevaseid (tunduvalt kõvemaid) materiale siis ei pidand need klotsid sellise vanakooli tehnika all eriti hästi pidurdama aga on sul ehk varasemaid kogemusi...?
Uurin lihtsalt seetõttu et endalgi üht-teist säärast taastamist ootamas ja see ca. 400.- paar seal teha lasta oleks muidu mõistlik aga kas ka kasulik pole veel selgust saand... :roll:

_________________
Soovides parimat, Siim.


28 Oktoober Teisipäev, 2008 02:12
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tere

Ei oska seda katte kõvadust kommenteerida kuna puuduv võrdlusmoment vastava vana kattega piduriklotsidega. Muidugi autentsuse huvites tuleks otsida vana kate kuskilt. Endal nii mõnedki tükid seda olemas, järsku mõni järgmine ratas saabki omale need külge.

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


28 Oktoober Teisipäev, 2008 09:13
Profiil
VVK liige

Liitunud: 10 Märts Esmaspäev, 2008 00:00
Postitusi: 39
Asukoht: Tartumaa
Postitus 
Tahaksin küsida Sinult kommentaare Saksamaalt tellitud pöidade kohta. Veebilehed pole andmete suhtes just kuigi informatiivsed ning Sinu ratast silmitsesin juba hulk aega tagasi. Automoto's kirjutatu põhjal leidsin vastava müügikoha. Sa mainisid Automoto's midagi sellist, et pöiad ei vasta Sinu ootustele.

Mul tekkis hüpotees, et samad pöiad võiksid sobida ka Izevsk-tüüpi mootorratale - mõõt 19x1.85 ja kodarate arv on ju samad. Ega Sa ei oska öelda nipliaugu läbimõõtu? Ma ei ole küll kursis Pannonia ja IZ-i pöiaprofiilide erinevustega, kuid ehk leidub ka selle kohta mõtteid.

Indrek


07 Detsember Pühapäev, 2008 15:20
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 12 Märts Kolmapäev, 2008 00:00
Postitusi: 278
Asukoht: Tallinn
Postitus 
Tere

Ei tea miks ei ole varem su küsimusele vastanud aga parem hilja kui mitte kunagi:)

Ma ei ole Izi velge võrrelnud pannonia omaga. Iseenesest seisab mul üks uus velg garaa¸is. Kui oled siiapoole tulemas näiteks Kurtnasse, siis võib ju võrrelda.

_________________
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966


26 Märts Neljapäev, 2009 22:51
Profiil
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2947
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Postitus 
Indrekule:
Kui otsisin oma I¸ 350 jaoks korralikke rattapöidasid, siis tekkis samuti soov mõnda uuema mudeli, vähem rooste poolt kahjustatud pöida kasutada.

Kõige suurem probleem tekkis mitte nipliaugu läbimõõduga, nagu on üldlevinud arusaam, vaid kodarate suunaga. Tuleb välja, et kodarate suunad on erinevad ja kuna nipliaugud on juba kodara suunas välja pressitud, siis on sellise pöia kasutamine komplitseeritud. Küll mitte võimatu, saab ju seda suunda ka vajadusel muuta. Aga tähelepanu peaks ka sellele pöörama!

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


27 Märts Reede, 2009 07:46
Profiil Veebileht
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 5 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9