Vanatehnika.ee
http://www.vanatehnika.ee/foorum/

Liivapritsis ära venitatud plekk
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=13&t=197
1. leht 4-st

Autor:  Jossu [ 01 Oktoober Kolmapäev, 2008 21:23 ]
Teema pealkiri:  Liivapritsis ära venitatud plekk

Mure selline, et sain suure üllatusega liivapritsist kätte sapaka kere, mis oli enne liivapritsi prakselt mõlgivaba(katus vähemalt täielikult), kuid nüüd oli katus täiesti p***** keeratud. Täiesti laines igatpidi...mõlke väljalüües vetruvad kohe sissepoole tagasi. Mida teha? Sapaka laeplekk on suhteliselt pehme ja õhuke, sestap oligi liivapritsi vendadele selgesõnaga öeldud, et ära lase katust, kuid lasid seda sellest hoolimata...
Kuna autosse juba praegu omajagu investeeritud siis päris maha ka seda kanda ei tahaks. Mida teha?

Autor:  Autorestauraator [ 02 Oktoober Neljapäev, 2008 11:15 ]
Teema pealkiri: 

Kõige kiiremini ja kõige odavamalt saad, kui vahetad katusepleki ära. Otsi mõni odav doonor.

Järgmine kord võta värv keemiaga maha ja liivapritsiga tee ainult roostekohad!

Autor:  Jossu [ 02 Oktoober Neljapäev, 2008 14:42 ]
Teema pealkiri: 

katuse vahetus väga suuremahuline töö ning nagu ma mainisin polnud lubatud minupoolt katust üldse teha.
Ehk Märt ikkagi pakub minujaoks paremaid alternatiive?

Autor:  erik [ 02 Oktoober Neljapäev, 2008 16:21 ]
Teema pealkiri: 

Nii palju kui mul kogemust on, ei ole laines katusega mitte midagi mõistliku peale hakata. Usu, vahetamine on kökimöki võrreldes sellest katusest saia tegemisega. Ja noomi oma pritsijaid (rahaliselt).

Autor:  Autorestauraator [ 02 Oktoober Neljapäev, 2008 18:22 ]
Teema pealkiri: 

Joosep, usu mida ma kirjutasin!
Muidugi saab ka sinu kõverat katust veel parandada, kõike saab teha, aga see on väga töömahukas, vaevarikas ja head "nahka" sellest ei tule. Peale selle tuleb see veel siledaks krohvida! Ega seegi väike töö ei ole.

Otsi mõni vana masin, arvan et katuse saad sealt ikka. Puuri plekk lahti (juba puhastatud katusel on seda hea harjutada) ja vahetamine pole väga keeruline. Kui asja tõsiselt ette võtad, on see päeva-kahega tehtud.

Autor:  Jossu [ 02 Oktoober Neljapäev, 2008 18:45 ]
Teema pealkiri: 

Sapakal käib katus koos kõikide aknapostidega, mis omakorda on kereküljes ning eemaldamiseks mõeldud pole. Enamasti on sapakal kõik katused vahetatud poole aknapostipealt vms, kuid nii täpselt annab ikka lõigata...

Autor:  Autorestauraator [ 02 Oktoober Neljapäev, 2008 20:30 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei ole Zapakat küll väga ligidalt vaadanud, aga mulle tundub, et katuseplekk koos veerennidega tuleks vahetada. Ega sinu autol ju uksepostidel-katuse ääretugevdustel midagi häda pole.

Autor:  Jossu [ 03 Oktoober Reede, 2008 06:14 ]
Teema pealkiri: 

Aga uksepostilt oleks palju lihtsam keevitusjälge maha lihvida, kui veerenni alt kohe keevitada, on seda maru nadi teha....

Autor:  Autorestauraator [ 03 Oktoober Reede, 2008 11:32 ]
Teema pealkiri: 

Muidugi võid ukseposte poolitada, hea ligipääs jne. Aga see peab maru täpselt tehtud olema, et uksed ja vahed kõik ilusti jääks.

Mina mõtlen, et kui katuseplekki keevitad, siis ikka ülevaltpoolt, läbi lahtipuurimise aukude. Sealt on hea keevitusjälgi ka puhastada, niipalju, kui neid jääb. Ja ukseaukudega pole üldse vaja midagi teha!

Sul ju liivapritsitud auto kodus, uuri järgi, kuidas katuseleht keevitatud on?

Autor:  Jossu [ 05 Oktoober Pühapäev, 2008 20:43 ]
Teema pealkiri: 

Uurisin seda katuse asja, tegin ka mõned pildid...
Pilt
Pilt
Pilt
Mingisugused jätkukohad olid seespool, kuid nendele ligi puurimiseks ei pääse kuidagi ning esimesed postid on koos katusega...

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/