3. leht 4-st

Postitatud: 28 Oktoober T, 2008 07:27
Postitas Jossu
punktid tõesti olemas katteplekil, kuid seal punktid iga paari cm tagant. Palju tülikam on on vana, laines katust kättesaada, veel raskem on doonorilt katust korralikult kätte saada....

Postitatud: 28 Oktoober T, 2008 12:13
Postitas Automaaler
Selge. Ega sellisel juhul siis vist katuse pahteldamisest ei pääse.

Postitatud: 02 November P, 2008 08:11
Postitas Jossu
Selle masinaga on persses...esialgu proovisime eemaldada katuse pleki keevituspunktides aga huiat saime ilusti kätte. Mõõtsime siis 9 korda igatpidi ja proovisime aknapostidest ja huiat istus kokku. Nüüd ongi persses ja projekti võib ilmselt lõppenuks lugeda...

Postitatud: 02 November P, 2008 17:54
Postitas Autorestauraator
Tere.
Kui hommikul Jossu postitust lugesin, siis mõtlesin pikalt, mida selle peale öelda?

Igal asjal on olemas sisu ja vorm. Peaaegu alati on sisu ikka palju olulisem, kui vorm, milles seda sisu esitatakse. Antud juhul on mul tõesti poisist kahju! Tean, et Joosep on selle projektiga hulga vaeva näinud, aega ja raha kulutanud, aga praegu tundub, et asi hakkab "kraavi poole tüürima".
Mida soovitada? ... Kõigepealt rahulikku meelt! Sellise töö juures on see sageli palju olulisem, kui kiire ja otsustav tegutsemine. Kümme korda mõõda ja üks kord lõika! Seda nii otseses, kui ülekantud tähenduses.

Olen elu jooksul selgeks saanud, et plekitöö on selline, kus lõplikult midagi nässu keerata on peaaegu võimatu. Plekk on selline materjal, nagu savi või plastiliin. Kui asi läheb nässu, on võimalik materjali lõigata, painutada, pressida, ... teha sellega mida tahad! Läks katki - keevita uuesti kokku!

Sama kehtib ka sinu auto kohta, Joosep.

Antud juhul pean siiski olulisemaks vormi, kuidas sa Joosep meile oma muret esitad! Muidu ma poleks kirjutanudki.
Sa valasid oma pahameele meile, VVK liikmetele ja Sõpradele, pühapäeva hommikul "krae vahele"! Võta või jäta, aga minule selline käitumine ei meeldi.
Me asutasime Virtuaalse Vanatehnikaklubi eesmärgiga, et meil oleks koht, kus oma hobist rääkida, nõu küsida, nõu saada. Jagada omi muresid ja rõõme teiste mõttekaaslastega, suhelda.
Saan sinu pahameelest väga hästi aru, ka mina olen vahel "tuld ja tõrva sülitanud", aga kas seda peab siis tegema avalikus ruumis? Ja sellises ebatsensuurses vormis?
Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kes nii mõtleb? Loodan, et mitte. Kui on soov ropendada, seda kirja panna, siis on kaks võimalust: otsi omale mõni teine koht, kus sellist käitumist aktsepteeritakse, või parem variant, "jahtu enne maha" ja kirjuta oma murest nii, nagu meil siin, Virtuaalses Vanatehnikaklubis, kombeks on.

Postitatud: 02 November P, 2008 18:29
Postitas Jossu
Tunnistan oma süüd, vabandan. Brainstorm käib...

Postitatud: 02 November P, 2008 21:03
Postitas zyndapp666
Ma olen ka seda projekti ikka huviga jälginud ja on iseenesest siiralt kahju et asi sellises seisus hetkel on. Niipalju jama on ju tekkinud tegelikult Joosepist sõltumata - liivapritsimehed lihtsalt tegid "kott peas" tuimalt oma tööd ja ei mõelnud sekundikski kuidas projekt pärast nende ülekäimist edasi peaks minema.
Aga samas eks kõigil tuleb elus tagasilööke ja kindlasti ka veel hullemaid kui siinkirjeldatu. Tasuks ikka aru saada VVK põhitõdedest - me ei ole võhivõõrad kelle ees paukuda nagu see AMF'is igapäevane on. Me reeglina teame teineteist päris hästi ja minumeelest samuti on see suht ülbe ja mõtlematu käitumine kui sellised ***** sõnad siia välja laduda. :?

Postitatud: 02 November P, 2008 21:36
Postitas alopex
Tegelikult oleme ju kõik ikkagi inimesed ja seega ekslikud ja kui see projekt ikkagi jätku leiab siis on ju kõik hästi.
Omaltpoolt soovitus, et kui mingi asi on enda või kellegi teise tegevuse tõttu untsu läinud, siis näiteks mina tegelen sõltuvalt olkorrast millegi muuga. Viimati sai niimodi ära tehtud kodus külalistetoa remont ja remondi lõpuks oli ka lahendus käes , kuidas edasi minna.

Postitatud: 02 November P, 2008 21:50
Postitas Jossu
aga kahjuks on see auto minu ainukeses töötoas, käed kibelevad kasvõi muid masinaid teha, aga ilma katuseta pukkide peal seisvat autot ei liiguta...

Postitatud: 02 November P, 2008 22:02
Postitas ingvar
Lugesin ka seda teemat päeval ja pani veide kulmu kortsutama selline sõnavara kasutus. Samas saan ka Jossust aru. Tema vanuses on emotsioonid kerged lõkkele lööma. Suur töö ära tehtud ja nüüd katus mokas. See ajab igalühel harja punaseks. Sellises olukorras raske ka mingit head nõu anda. Märt juba kõik ära öelnud. Plekitöös on vahel vaja hobuse kannatust. Jäta kas või pooleli ja tegele muude asjadega vahepeal ,kuni oled jälle valmis jätkama. NL autodega on see jama ,et nendel ei pruugi mõõdud kõik klappida ,juba tehase praak, ukse vahedest ma parem ei räägigi. Ise prooviksin veel rahulikult kõik läbi mõelda ja üle mõõta ning selgeks teha mis nihu läks. Plekitööd veel annab parandada. Palju raskem on peale värvimist plekitöö praaki parandada.

Postitatud: 03 November E, 2008 10:23
Postitas robi
Kas auto on plaanis teha 100% originaal, või võid lubada endale ka teisi lahendusi. Kui katuseplekk on loppis ja vahetamine üle jõu käiv, siis kas alternatiivsed lähenemised ka kõne alla tulevad. Endale hüppas esimese hooga pähe näiteks vinüülkatus (selline, nagu võib kohata ameerika limusiinidel), või siis puitliistudega katus, nagu Rolls-Royce Phantomi kabriolett prototüüp vist oli (põhimõtteliselt nagu vanad luksuskaatrite tekid (või dekid, ma täpselt ei tea). Peab netist veidi pilte otsima, et selgem oleks.

Pilt Pilt