2. leht 4-st

Postitatud: 05 Oktoober P, 2008 21:52
Postitas Autorestauraator
Ma ei ole küll seda masinat remontinud, ega isegi ligidalt vaadanud, aga piltide ärgi tundub, et esiakna servas on punktkeevituse kohad ilusti näha (vt. esimene pilt).

Taga on ilmselt samamoodi.

Külgedel: kas punktitud ei ole mitte veerenni seest? Katsu sealt uurida. Puhasta harjaga üle ja tee ligidalt pilt.

Altpoolt ei saa see katuseplekk kuidagi keevitatud olla.

Postitatud: 05 Oktoober P, 2008 22:00
Postitas Jossu
see on eest ainult niimoodi tagant on kokkuminemise koht sees.
Küljepaneelid käivad sapakal ühes tükis, tagatiib ja küljeakna ümbris kõik mis ulatub kuni katuse rennini...

Postitatud: 06 Oktoober E, 2008 08:26
Postitas Autorestauraator
Joosep, ma arvan, et sa paned "pada"!
Kuljepaneel ja katus koos veerenniga ei saa ühes tükis olla! Järelikult on nad kuidagi kokku pandud ja ma ei usu, et seda tehases keevitati seestpoolt.

Teiseks: taga on Sapakal ju vist veerenn? Ma usun, et see ei saa ka tagumise aknaümbrusega koos olla.

Tee pildid!

Postitatud: 06 Oktoober E, 2008 16:29
Postitas Jossu
Ahh vahet pole, mai viitsi siin targemate meestega vaielda. Olgu ma padaja jms, eks näis mis sellest katusest saama hakkab...

Postitatud: 06 Oktoober E, 2008 17:47
Postitas robi
rahu maas.

Postitatud: 06 Oktoober E, 2008 19:22
Postitas Autorestauraator
Rahu! Ainult rahu!

Ei ole mina selle auto spets ja midagi kindlat väita ei oska. Sina, Joosep küsisid, mina vastasin seda mida arvan.

Kui ma sind eelmises postituses solvasin, siis vabandan!
Seda ma kindlasti teha ei tahtnud. "Pada" ajama, tähendab minu kõnepruugis (ja vist mitte ainult minu) umbes nii et üks räägib ühest asjast, teine teisest. Ei tahetagi sama asja arutada. Umbes nii mulle tundus...
Unustame kogu jutu ja lepime ära!

Kui mulle mõni selline auto ette juhtub, katsun uurida. Ei või küll lubada, millal see juhtuda võib.

" Seebikarbi katus-

Postitatud: 07 Oktoober T, 2008 08:01
Postitas Veteran
Mul oli veel hiljuti uus katus, mis omalajal jäi vahetamata ühel üle katuse käinud masinal. See oli ühes tükis tagumise aknaraamiga. Esiakna raam oli eraldi. Ma ei oska praegu enam öelda miks see ühes tükis oli st. kas oli juba kokku keevitatud, või ühes tükis valmis stantsitud, mis küll võimalik pole. See katuseplekk on mul alles kuid renn pluss 5 cm on servadest ära lõigatud... Arvan, et seda saax veel kasutada.

Veteran.

"Seebikarbi" katus

Postitatud: 27 Oktoober E, 2008 08:08
Postitas Veteran
Vabandan segaduse tekitamise pärast. Esiakna raam oli ühes tükis katusega, mitte tagumine.
Kuidas taastamine edeneb ?
Veteran.

Postitatud: 27 Oktoober E, 2008 08:29
Postitas Jossu
eks ikka vaikselt edeneb, esiosa ära keevitatud(esipõll ja tiivanurk) lähipäevil plaanis katust vahetama hakata. Veel on esisild kap remondi saanud ja alla rännanud, auto nüüd ratastel...

Postitatud: 28 Oktoober T, 2008 02:57
Postitas Automaaler
lisaks omalt poolt ka natuke õli tulle.

Mõni aeg tagasi oli mul töös ühe tuttava ZAZ 968, ehk siis see nn. "taskutega sapakas". Auto läks üleni värvi. Töötegemise käigus oli mul juhus näha, et katuseplekk on tõesti vihmaveerenni sisse kinni punktitud- paarist kohast oli vihmaveerenni veetud hermeetik maas ning sealt vaatasid mulle vastu punktkeevituse kohad.
Aga eks see ole autoomaniku enda otsustada, mis ta teha soovib: kas pahteldada katus sirgeks või siis lõigata mõne teise masina küljest, uksepostide koha pealt katus maha, sealt omakorda katuseplekk lahti puurida ning see siis tööd ootava auto peale keevitada.