1. leht 4-st

Liivapritsis ära venitatud plekk

Postitatud: 01 Oktoober K, 2008 22:23
Postitas Jossu
Mure selline, et sain suure üllatusega liivapritsist kätte sapaka kere, mis oli enne liivapritsi prakselt mõlgivaba(katus vähemalt täielikult), kuid nüüd oli katus täiesti p***** keeratud. Täiesti laines igatpidi...mõlke väljalüües vetruvad kohe sissepoole tagasi. Mida teha? Sapaka laeplekk on suhteliselt pehme ja õhuke, sestap oligi liivapritsi vendadele selgesõnaga öeldud, et ära lase katust, kuid lasid seda sellest hoolimata...
Kuna autosse juba praegu omajagu investeeritud siis päris maha ka seda kanda ei tahaks. Mida teha?

Postitatud: 02 Oktoober N, 2008 12:15
Postitas Autorestauraator
Kõige kiiremini ja kõige odavamalt saad, kui vahetad katusepleki ära. Otsi mõni odav doonor.

Järgmine kord võta värv keemiaga maha ja liivapritsiga tee ainult roostekohad!

Postitatud: 02 Oktoober N, 2008 15:42
Postitas Jossu
katuse vahetus väga suuremahuline töö ning nagu ma mainisin polnud lubatud minupoolt katust üldse teha.
Ehk Märt ikkagi pakub minujaoks paremaid alternatiive?

Postitatud: 02 Oktoober N, 2008 17:21
Postitas erik
Nii palju kui mul kogemust on, ei ole laines katusega mitte midagi mõistliku peale hakata. Usu, vahetamine on kökimöki võrreldes sellest katusest saia tegemisega. Ja noomi oma pritsijaid (rahaliselt).

Postitatud: 02 Oktoober N, 2008 19:22
Postitas Autorestauraator
Joosep, usu mida ma kirjutasin!
Muidugi saab ka sinu kõverat katust veel parandada, kõike saab teha, aga see on väga töömahukas, vaevarikas ja head "nahka" sellest ei tule. Peale selle tuleb see veel siledaks krohvida! Ega seegi väike töö ei ole.

Otsi mõni vana masin, arvan et katuse saad sealt ikka. Puuri plekk lahti (juba puhastatud katusel on seda hea harjutada) ja vahetamine pole väga keeruline. Kui asja tõsiselt ette võtad, on see päeva-kahega tehtud.

Postitatud: 02 Oktoober N, 2008 19:45
Postitas Jossu
Sapakal käib katus koos kõikide aknapostidega, mis omakorda on kereküljes ning eemaldamiseks mõeldud pole. Enamasti on sapakal kõik katused vahetatud poole aknapostipealt vms, kuid nii täpselt annab ikka lõigata...

Postitatud: 02 Oktoober N, 2008 21:30
Postitas Autorestauraator
Ma ei ole Zapakat küll väga ligidalt vaadanud, aga mulle tundub, et katuseplekk koos veerennidega tuleks vahetada. Ega sinu autol ju uksepostidel-katuse ääretugevdustel midagi häda pole.

Postitatud: 03 Oktoober R, 2008 07:14
Postitas Jossu
Aga uksepostilt oleks palju lihtsam keevitusjälge maha lihvida, kui veerenni alt kohe keevitada, on seda maru nadi teha....

Postitatud: 03 Oktoober R, 2008 12:32
Postitas Autorestauraator
Muidugi võid ukseposte poolitada, hea ligipääs jne. Aga see peab maru täpselt tehtud olema, et uksed ja vahed kõik ilusti jääks.

Mina mõtlen, et kui katuseplekki keevitad, siis ikka ülevaltpoolt, läbi lahtipuurimise aukude. Sealt on hea keevitusjälgi ka puhastada, niipalju, kui neid jääb. Ja ukseaukudega pole üldse vaja midagi teha!

Sul ju liivapritsitud auto kodus, uuri järgi, kuidas katuseleht keevitatud on?

Postitatud: 05 Oktoober P, 2008 21:43
Postitas Jossu
Uurisin seda katuse asja, tegin ka mõned pildid...
Pilt
Pilt
Pilt
Mingisugused jätkukohad olid seespool, kuid nendele ligi puurimiseks ei pääse kuidagi ning esimesed postid on koos katusega...