1. leht 1-st

Chevrolet Master Deluxe 1938

Postitatud: 12 Oktoober K, 2011 16:27
Postitas Duubzu
juhuslikult siis sattusin siukse projekti peale
1938a Chevrolet Master Deluxe
auto viimased 20 aastat seisnud

Pilt

palju juppe ajajooksul kaduma läinud aga välimus selle eest küllaltki komplektne plaanis siis vaikselt ära taastada ja sõidukõlblikuks teha.
igasugused abinõud kuidas mida teha ja äkki kellelgi juhtub olema mingeid juppe kuskil siis kõik teretulnud.

olemas isiklik värvitöökoda küll mitte pikalt aga siiski.
nüüdseks auto juba ilusti varjuall.

rohkem pilte siin

http://fotoalbum.ee/photos/duubzu/sets/1217639

äkki teab keeegi ka auto ajaloost midagi nii et igasugune seesugune info ka teretulnud

teen siukest asja siiski esimest korda. :)

Postitatud: 13 Oktoober N, 2011 12:36
Postitas MAZ
Auto ajaloo valgustamise osas tasuks pöörduda Rain Vaikla poole, kui tegu on varasemalt teada oleva autoga. Midagi saab ka kere numbri järgi teada,kuid see puudutab auto valmistamisega seonduvat infot.
Oleks huvitatud teada,kuidas sellise auto üles leidsid? Ei ole sääraseid sõidukeid väga palju eestis,kusagil pool hüljatuna vedelemas.

Üldiselt minu silmis,algmaterjal on hea, on näha,et üritatud asju ringi ehitada aga väga hull asi üldse pole.
Mootor ja kast ilmselt on GAZ 51-52 omad. Algne mootor ilmselt nägi välja selline:
Pilt
Esistange tundub olema olnud Pobeda oma ja kombineeritud GAZ 12 ZIM puhvritega? Tagumine tundub ka vahetusse läinud olema. Algne peaks olema selline:
Pilt
Kui plaan on originaal asi teha, siis juppe peaks USA Ebayst saama, samuti tehakse ka asju järgi(tihendid,klaasid,plast osad)
Siit leiab abi nii üldise informatsiooni osas,kui ka järelturu asjade müüjaid: http://www.chevytalk.org/fusionbb/index.php?

Mootoreid, käigukaste ja liikuv osasid peaks USAs sellele autole liikuma päris palju, sest juba seda R6 mootorit on toodetud üsna suurel hulgal.

Postitatud: 13 Oktoober N, 2011 22:01
Postitas Duubzu
Auto leid toimus nii et läksin mähele ühte autot vaatama aga too kes pidi autot näitama ei ilmund välja siis üle tee naabri aia värava peale tuli üks vanem meesterahavas 70-80 umbes kes uuris mis me teeme ja kui jutuks tuli pakkus juba oma masinaid müüa.
alguses pakkus mingit nissanit ja pooolt paati mis väga huvi ei pakkunud aga lõpuks silmasime taga hoovis seda huvitavat pilli mis alguses meenutas mosset. kui ta rääkima hakkas et tegu chervoletiga siis ma ei hakkanud enam pikalt mõtlema korjasin nad autopeale ja käisime arkis ära. :)

Postitatud: 15 Oktoober L, 2011 14:17
Postitas RihoP
Tere!
Väga põnev leid. Auto ajaloost ei tea kahjuks midagi, kuid säärase projekti puhul on väga tähtis, et auto dokumentatsioon oleks korras. Soovitatav oleks võtta enne tegemise algust arvele.
Kui eesmärgiks on pildil viidatud kustom, siis tuleks arvestada vähemalt 100 000 kroonise eelarvega, ma usun.
Head tööd!

Postitatud: 15 Oktoober L, 2011 16:57
Postitas Autorestauraator
RihoP kirjutas: ...
Kui eesmärgiks on pildil viidatud kustom, siis tuleks arvestada vähemalt 100 000 kroonise eelarvega, ma usun.
Head tööd!

Ärge nüüd ikka inimesi ära ka hirmutage! See ju ikka hobiprojekt, mida omanik suures osas ise teeb...
Pealegi, kui arvestada, et see projekt ei ole kergete killast, aega läheb ilmselt aastaid, siis need kulud, mis tekivad, ei teki ka kõik korraga.

Aga selge see, et kui raha kulutamise soov on, siis seda võib kulutada sellise projekti puhul niipalju, kui raha on...

Postitatud: 15 Oktoober L, 2011 17:46
Postitas Aspelund
Eks selle projekti suurim pluss on elusad dokumendid.

Ma ise mõtleks põhjalikult USA-st komplektse isendi hankimisele. Hoiab kokku aega ja raha ning mõni hädaline siinkandis saaks hallist veel mõne hea jupi.

Aga näiteks siin on 1200 sealse eest saadaval 39 aasta versiooni veermik: http://www.hemmings.com/classifieds/par ... 12389.html

A.