Vanatehnika.ee
http://www.vanatehnika.ee/foorum/

BMW 326, Leevi
http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=13&t=1367
1. leht 2-st

Autor:  Autorestauraator [ 03 Oktoober Esmaspäev, 2011 11:25 ]
Teema pealkiri:  BMW 326, Leevi

Vägev töö!
Võtab kohe sõnatuks kui seda vaatan.

Aga üks küsimus ka:
Ma ei tea, kas 326 esisild on sarnane, kui 321-l, aga oletan, et on.
Sillatala kinnitus raami otstele on pisut teistsuguste äärikutega, kui 321-l.

Millise nurga all sa äärikud tegid? Kas mõõtsid vana nurga ära või leidsid kuskilt täpse nurga suuruse? See nurk huvitaks.

Sellest nurgast sõltub käändteljepoldi pikikalle ja see on üsna olulise tähtsusega. Mul see töö varsti ees.

Autor:  leevi [ 07 Oktoober Reede, 2011 10:12 ]
Teema pealkiri:  BMW 326 raam

Tere Märt.
Esisilla kinnitusäärikud on erinevad isegi selle mudeli piires. Olen kohanud kahte tüüpi. Sellised, nagu minul tegemisel on ilmselt vähemlevinud. Olin algul ka kahevahel, et kas ikka on originaalid või mitte. Puhastamise tulemusena leidsin, et on tehase töö.
Kaldenurga võtsin vana raami pealt. Vasakpoolne tala (seal kus tavaliselt õlisem) oli poole meetri ulatuses päris heas korras. Mul pole küll täpseid andmeid, aga nii silma ja mälu järgi hinnates on 321 nurk selle koha pealt vertikaalsem. See on aga siiski oletus. Mul on üks 321 raami esimene pool olemas. Kui sul vaja on, siis ma saan sealt nurgamöödu võtta.
Esisillad ise on täpselt samad nii 321 kui ka 326, 340 ja 327.

Leevi

Autor:  alopex [ 07 Juuni Neljapäev, 2012 20:26 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

Tere,
küsin , mille jaoks see poolkumer õnarus ( ribide all ) mõeldud on ?
Minu 340-nel on ka mootoripleki juures samasugune kumerus, aga selle otstarvet ma ei ole suutnud tuvastada.
Ehk saad aega ja teed mõne pildi ka sellest, mismoodi see mootoriplekk raami juurest pööratud on. Minu omal oli
lihtsalt sirge ja kinni keevitatud, aga sinul nagu nurga all.

Pilt

Autor:  leevi [ 07 Juuni Neljapäev, 2012 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

Tere.
See poolkumerus ribide all peaks rattale suurema pöördenurga võimaldama. Kui 340-el on see ribitatud küljeplekk alt ilma ca 20 mm laiuse vinklita, siis seda õnarust polegi vaja. Panen paar pilti sellest plekist ka hiljem juurde.

Autor:  Autorestauraator [ 05 November Esmaspäev, 2012 08:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

leevi kirjutas:
.....
Algul tegime tagumise serva sisse võimalikult väikesed augud, sest me ei tea veel, kas kummist läbiviike kuskilt saada on. Küsimus suurele ringile siis, kas keegi teab, kust neid saada oleks või midagi, millest neid teha saaks? Välja näevad need sellised, nagu viimasel pildil.

Pilt

Pilt


Mart Naagel


Pärtma Toomas on vist selliste asjadega tegelenud? Usun, et juhub lugema ja annab oma hinnangu.

Kui seda kuju natuke lihtsustada, mõten seda, et teha kooniline vorm, siis ei tohiks see töö ületamatult raske olla?
Alopexil ja Veteranil on neid ka arvatavalt varsti vaja?

Teine võimalus on teha rõngastihend, kui esimesest siiski asja ei saa. Usun, et rõngastihendi võib isegi kuskilt leida, aga see jääb muidugi kohe näha, et asi pole päris õige...

Autor:  alopex [ 05 November Esmaspäev, 2012 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

Autorestauraator kirjutas:
leevi kirjutas:
.....

Pärtma Toomas on vist selliste asjadega tegelenud? Usun, et juhub lugema ja annab oma hinnangu.

Kui seda kuju natuke lihtsustada, mõten seda, et teha kooniline vorm, siis ei tohiks see töö ületamatult raske olla?
Alopexil ja Veteranil on neid ka arvatavalt varsti vaja?



BMW-340 on stangede kinnitus erinev võrreldes BMW 326 ga.
Samas ma arvan, et TALUPOEG oskaks sellised läbiviigud teha ( kui vormi tegemiseks materjali on ) ja kas sellel 326 on neid siis lausa 4 tükki vaja ?
Pilt

Autor:  Autorestauraator [ 05 November Esmaspäev, 2012 12:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

alopex kirjutas:
BMW-340 on stangede kinnitus erinev võrreldes BMW 326 ga.



.... muidugi! Vanainimese asi, mis teha...

Autor:  TALUPOEG [ 05 November Esmaspäev, 2012 21:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

Õhtust!
Paistab,et kuulsus on minu võimetest juba ette jõudnud......
Kummist annab kõiksugu asju teha,kuid kõige raskem on vormi tegemine. Sellise kujuga detaile pole ma varem kahjuks teinud. Kui vana kummitükk oleks peos ja saaks seda uurida,võibolla siis oskaksin midagi kosta. Aga kerge ei saa selle tegemine olema. Esiteks peab see vorm vähemalt neljast osast koosnema ja lahti käima. Peab saama ka toorkummiga täita. Nende lullude tegemine on lihtne,kui on olemas vorm. Aga selle vormi tegemine võtab palju aega. Muud hetkel ei oska lisada.

Autor:  VeikoS [ 07 November Kolmapäev, 2012 22:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

alopex kirjutas:
ja kas sellel 327 on neid siis lausa 4 tükki vaja ?


327-mel on stangekinnitus natuke teise ehitusega ja selliseid kummilutusi ei kasutata.

Autor:  alopex [ 08 November Neljapäev, 2012 10:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 326, Leevi

VeikoS kirjutas:
alopex kirjutas:
ja kas sellel 327 on neid siis lausa 4 tükki vaja ?


327-mel on stangekinnitus natuke teise ehitusega ja selliseid kummilutusi ei kasutata.



tegelikult ma mõtlesin 326 aga kirja panin miskipärast 327 :oops:
Parandan ära.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/