Rover P5B 3-5 Litres 1973

Vasta
Sõnum
Autor
denis23
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Detsember E, 2008 00:00

Rover P5B 3-5 Litres 1973

#1 Postitus Postitas denis23 »

Hetkel käib kereremont ja värvimiseks ettevalmistus.

Siin on venekeelne blogi, aga selle eest on ka päris palju pilte.


http://www.drive2.ru/cars/rover/p5/p5_b ... i/journal/

denis23
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Detsember E, 2008 00:00

#2 Postitus Postitas denis23 »

Ja nüüd ometi lõpuks meie auto on saanud valmis.

Tänud kõigile kes sellega tegeles)

Pilt

Ax
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 13 Aprill K, 2011 00:00

#3 Postitus Postitas Ax »

Võtan tänud rõõmuga vastu. Olin ju mina esimene mees, kes oma käed selle auto külge pani.
Otsisin aastal 2009 tööd autoplekksepana. Helistati siis mulle ja pakuti tööd kusagil Lasnamäe serval.
Kohale jõudes pakuti proovitööks Roveri taastamist. Olin hämmingus: Ei näinud kusagil ei töötingimusi ega töövahendeid. Kuna kaotada midagi polnud, mõtlesin et mis seal ikka- raha ei pidavat haisema. Töövahendideks said siis keevitus (pealejääv traadijooks), relakas(töötas, kui seda veidi raputada). Esimese hooga anti mu käsutusse veel lukksepatõstuk, mille sain siiski vahetada neljapostiga platetõstuki vastu. Vähemalt sai uksi lahti teha.
Uurisin siis, kust ma sileplekki võiksin saada. Kohalik plekksepp saatis mu prügihunnikusse ja arvas et miks see plekk sul haljas peab olema- võta siit poritiivast ja sealt uksest tükke ja anna tuld.
Küsisin siis hr ülemuse käest, et kas selliseid töötingimusi peetakse siin normaalseks ja kas auto omanik ikka teab, kuhu ta oma auto on toonud ja mida ta üldse sellest masinast saada loodab. Vastuseks sain, et auto peab tulema väljast ilus, sõitma sellega vaevalt iga päev hakatakse ja tööriistu pole mõtet osta, kui pole meest kes nendega töötaks.
Kahtlused olid suured aga hakkasin siiski tööle. Lootsin, et ehk tõesti töö käigus suudan oma põhimõtteid natuke selgitada. Ei suutnud.
Kuue päevaga suutsin vahetada karbid, mõned ukseääred ja lappida poritiibu. Krundiks pakuti mulle mattmusta, mis minu teada on dekoratiivvärv ja ei oma mingit roostetkaitset. Nii oleks võinud lappida Ford Sierrat viimaseks ülevaatuseks.
Siis anti mulle mõista, et ma olen aeglane ja omanik on juba närviline. Seepeale võtsin mõned päevad mõtlemisaega ettekäändel et olen haige.
Tagasi töökotta naastes leidsin eest uue proovitöölise, ülemuse kes laiutas käsi ja ütles et ei kannatanud mind oodata ja sain ka lõpparve 1100 eeki. Põhimõtteliselt kuna elan ise Viljandis siis koos sõidukulude ja Tallinnas toa üürimisega jäin mõnusalt miinusesse.

PS. Kriitika ei ole suunatud autoomanikule. Vabandan antud auto niinimetatud restaureerimise halvas valguses näitamise eest. Lihtsalt ei suutnud äratundmisrõõmu omale hoida.

Lgp. Gedo Kurvits

wax
VVK sõber
Postitusi: 151
Liitunud: 03 Märts E, 2008 00:00
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

#4 Postitus Postitas wax »

Väikese Eesti rõõmud kus kõik tunnevad läbi kellegi kõiki. :)

90Deville
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Mai P, 2010 00:00
Asukoht: haapsalu vöi stockholm
Kontakt:

#5 Postitus Postitas 90Deville »

Samas ei teeks paha ka garaaziomanike nimede välja toomine teistele huvilistele hoiatuseks ma arvan, vöi ehk piisaks ka aadressist.
Loomulikult on igal lool kaks poolt, niiet paljalt ühe poole seletuse lugemisega vast pöhjapanevaid järeldusi teha ei maksaks, kuid mulle sellest näiteks piisaks et sinna oma raha mitte viia.

Vasta

Mine “Projektide arutelu”