Wanderer 1 sp (1937)
Wanderer 1 sp (1937)
Tere ja head uut aastat kõigile.
Näärivana kingikotist (31.12.2008) tuli välja selline asi:
Esimese hooga tahaksin lihtsalt lustisõiduriistaks kohendada, seda täpset originaalsust taga ajama ei hakkaks.
Teretulnud oleks tehase tehnilised andmed, kuna ARK´l vastavad puuduvad.(Kas tõesti pole ühtegi sellist registris?) See aparaat on neile ette näidatud ja uuel nädalal palvekiri lauale.
Kuna "birka" puudub siis aastaarvu tuletasin mingilt netilehelt raaminumbri (42474) järgi, kus omanikud oma aparaatide andmeid olid avaldanud.
Siiski võiksid teadjamad rääkida "valedest" osadest tsikliküljes ja ka "õigete" osade soetamisvõimalustest.
Alustuseks oleks uusi pöiasid ja kodaraid vaja leida, rattad "vänderdavad" koledasti.
Proovin rihtimisega parandada aga uutega oleks ilmselt lihtsam.
Muud esialgu ei oskagi küsida aga küll neid tegevusekäigus ikka tekib.
Näärivana kingikotist (31.12.2008) tuli välja selline asi:
Esimese hooga tahaksin lihtsalt lustisõiduriistaks kohendada, seda täpset originaalsust taga ajama ei hakkaks.
Teretulnud oleks tehase tehnilised andmed, kuna ARK´l vastavad puuduvad.(Kas tõesti pole ühtegi sellist registris?) See aparaat on neile ette näidatud ja uuel nädalal palvekiri lauale.
Kuna "birka" puudub siis aastaarvu tuletasin mingilt netilehelt raaminumbri (42474) järgi, kus omanikud oma aparaatide andmeid olid avaldanud.
Siiski võiksid teadjamad rääkida "valedest" osadest tsikliküljes ja ka "õigete" osade soetamisvõimalustest.
Alustuseks oleks uusi pöiasid ja kodaraid vaja leida, rattad "vänderdavad" koledasti.
Proovin rihtimisega parandada aga uutega oleks ilmselt lihtsam.
Muud esialgu ei oskagi küsida aga küll neid tegevusekäigus ikka tekib.
aga ehk räägikisid lähemalt, kust ja kuidas ......
sede lehte vist tead
http://www.tsiklitall.org/galerii/displ ... m=46&pos=0
sede lehte vist tead
http://www.tsiklitall.org/galerii/displ ... m=46&pos=0
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 343
- Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Vahva ratas! Juppe leiad kindlasti www.ebay.de aga ehk räägid selle saamisloost veidi lähemalt, tundub kuidagi liiga kobe et kellegi pööningult alla toodud oleks...
Soovides parimat, Siim.
Jah, ega masinal viga pole! Tundub, et teda on juba millalgi renoveeritud. Ega nende üldpiltide järgi eriti originaalsust hinnata ei saa. Üldjoontes tunduvad ikka õiged osad küljes olema. Marki kirjutatakse mitmel kujul aga reklaamprospektil on ta 1 Sp - kujul. (Sp -sport, 1 - Sachsi mootoriga, 2 - ILO mootoriga ).
http://www.oldsachsmotor.de/farchiv/wanderer1sp.jpg
Rattaid väidetavalt Saksamaal lahedalt võtta, viimati toodi näit. korralik sachsi tagumine ratas 16 euri eest laadalt, Valdo ka kiitnud 26" rataste valikut saksa laatadel, endal küll Ludvigshavenis (kirjapilt?) käies eriti silma ei hakanud. Kui originaali taga ei aja, võid vene võrride 26" pöidadest/ratastest midagi aretada, vb ongi need kroomid Gauja omad all?
Tehn . andmeid peaks netist leidma piisavalt või võtta Kijevljanini K-1B andmed, ega neil andmetes suurt vahet ei tohiks olla. Türil ka üks mitte päris komplektne väike Wanderer, omal üks õnnetu raamijäänus, eks neid ole siin-seal, küllap ka osi on. Muidugi defitsiitsete pisijubinatega on alati kitsas, need kipuvad kõigil puuduma. Samas tundub, et Sinu masin suht komplektne.
http://www.oldsachsmotor.de/farchiv/wanderer1sp.jpg
Rattaid väidetavalt Saksamaal lahedalt võtta, viimati toodi näit. korralik sachsi tagumine ratas 16 euri eest laadalt, Valdo ka kiitnud 26" rataste valikut saksa laatadel, endal küll Ludvigshavenis (kirjapilt?) käies eriti silma ei hakanud. Kui originaali taga ei aja, võid vene võrride 26" pöidadest/ratastest midagi aretada, vb ongi need kroomid Gauja omad all?
Tehn . andmeid peaks netist leidma piisavalt või võtta Kijevljanini K-1B andmed, ega neil andmetes suurt vahet ei tohiks olla. Türil ka üks mitte päris komplektne väike Wanderer, omal üks õnnetu raamijäänus, eks neid ole siin-seal, küllap ka osi on. Muidugi defitsiitsete pisijubinatega on alati kitsas, need kipuvad kõigil puuduma. Samas tundub, et Sinu masin suht komplektne.
Aitäh tagasiside eest!
Saamislugu pole üldse põnev, üsna lihtne lugu.
Jäi lõunanaabrite juures kuulutus silma.
Siis "rasked" läbirääkimised hinna suhtes ja aasta viimasel päeval ta äratoodud saigi.
(Mul mitmed aparaadid Lätist toodud, saavad omavahel garaazis saldejumsi puhuda. )
Täna sai siis rattad ja mootor laiali harutatud.
Kui kolm pikemat kodarat leian, siis saab vast ratastega hakkama.
Mootor suht nadis seisus aga olemasolev KM3 98 osutus suurepäraseks doonoriks.(sõber vanarauakokkuostust leidis ja tõi koju kätte - aitäh talle!)
Uuel nädalal laagrite ja simmerlingide jahile.
Mootoris mingid vanakooli "simmerid", plaan asendada kaasaegsetega?
"Valedest" juppidest arvan ise esi- ja tagatule "venelased" olevat, aga ega nad mind suurt ei häiri, peaasi et oma funktsiooni täidavad.Võimaluse korral muidugi soetaksin õiged ka.
Teab keegi äkki kes neid rehve meiemaal pakuks?
http://www.reifenliste.de/motorrad/reif ... 5-tt-nr-7/
Peaksid nagu sobima?
Hetkel midagi enamat kirjutada ei oska, kui mingeid olulisi arenguid toimub siis annan teada.
EDIT: Paistab et Karlis on oma müügipakkumise netist maha võtnud.
Saamislugu pole üldse põnev, üsna lihtne lugu.
Jäi lõunanaabrite juures kuulutus silma.
Siis "rasked" läbirääkimised hinna suhtes ja aasta viimasel päeval ta äratoodud saigi.
(Mul mitmed aparaadid Lätist toodud, saavad omavahel garaazis saldejumsi puhuda. )
Täna sai siis rattad ja mootor laiali harutatud.
Kui kolm pikemat kodarat leian, siis saab vast ratastega hakkama.
Mootor suht nadis seisus aga olemasolev KM3 98 osutus suurepäraseks doonoriks.(sõber vanarauakokkuostust leidis ja tõi koju kätte - aitäh talle!)
Uuel nädalal laagrite ja simmerlingide jahile.
Mootoris mingid vanakooli "simmerid", plaan asendada kaasaegsetega?
"Valedest" juppidest arvan ise esi- ja tagatule "venelased" olevat, aga ega nad mind suurt ei häiri, peaasi et oma funktsiooni täidavad.Võimaluse korral muidugi soetaksin õiged ka.
Teab keegi äkki kes neid rehve meiemaal pakuks?
http://www.reifenliste.de/motorrad/reif ... 5-tt-nr-7/
Peaksid nagu sobima?
Hetkel midagi enamat kirjutada ei oska, kui mingeid olulisi arenguid toimub siis annan teada.
EDIT: Paistab et Karlis on oma müügipakkumise netist maha võtnud.
Viimati muutis mellpoiss, 04 Jaanuar P, 2009 17:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- VVK liige
- Postitusi: 3027
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 343
- Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Laagreid ja simmereid otsiksin Varsonist, link on kasulike pakkumiste all olemas, rehve võid uurida www.reifendirekt.de aga kas sellist mõõtu on ei tea, Eestisse saadavad nad muidu küll. Projektide alla sobiks ka minumeelest igati, kas puudu jääb julgusest või pealehakkamisest - vahet pole aga soovitan soojalt! Edu!
Soovides parimat, Siim.
Aitäh vihjete eest!
Pakutud projektilehe üle peab endaga aru pidama.
Tähendaks see ju lausa kohustust midagi teha ja kajastada, esialgu jääks vast vabama vormi juurde.
Tegu pole ka ju teabmissuure teadusliku renoveerimisprojekteiga, pigem lustisõiduriistapuu putitamisega.
Tänastest avastustest tasuks äramärkimist:
Ilmselt kõik teavad mis on M1A.
Kievljanini mootorit lammutades sain teada, et olemas on ka K1A
Nendes 98 ccm mootorites on üks omapärane lahtikäiv laager, mis on samas ka sidurikorvi võlliks.Pildil siis jämedam koonus mille ümber separaator kuulidega on.
Õnneks "venelase" sees asi väga heas korras ja uut otsima ei pea. (Ei tea kas kuskilt uut üldse leida oleks?)
Autoistme alt leitud ka 4 sobitatavat kodarat.
Nende autoistme alla saamislugu on ka omapärane:
Kord ehitusobjektil leidsin maast 4 uut niplitega kodarat, asja uurides selgus, et kamina klaasuksega olid nad kaasas ukse müüritise külge kinnitamiseks. Vanakooli pottsepp ütles, et tema "jamaga" tegelema ei hakka ja kinnitas ukse ikka vanakooli traadivõttega. Korjasin kodarad igaksjuhuks üles. Täna selgus, et ongi vajalikud.
Ainult W täht on peanupu otsast puudu ja tuleb leida võimalus keeret 15 mm edasi rullida.(Kas kellelgi on asjakohast infot?)
Lisaks kodarate puhastamisele sai ka pöiasid täna erinevate "motivaatoritega" sunnitud oma esialgset kuju võtma.
Tundub, et lustisõiduks saab asja küll.
Pakutud projektilehe üle peab endaga aru pidama.
Tähendaks see ju lausa kohustust midagi teha ja kajastada, esialgu jääks vast vabama vormi juurde.
Tegu pole ka ju teabmissuure teadusliku renoveerimisprojekteiga, pigem lustisõiduriistapuu putitamisega.
Tänastest avastustest tasuks äramärkimist:
Ilmselt kõik teavad mis on M1A.
Kievljanini mootorit lammutades sain teada, et olemas on ka K1A
Nendes 98 ccm mootorites on üks omapärane lahtikäiv laager, mis on samas ka sidurikorvi võlliks.Pildil siis jämedam koonus mille ümber separaator kuulidega on.
Õnneks "venelase" sees asi väga heas korras ja uut otsima ei pea. (Ei tea kas kuskilt uut üldse leida oleks?)
Autoistme alt leitud ka 4 sobitatavat kodarat.
Nende autoistme alla saamislugu on ka omapärane:
Kord ehitusobjektil leidsin maast 4 uut niplitega kodarat, asja uurides selgus, et kamina klaasuksega olid nad kaasas ukse müüritise külge kinnitamiseks. Vanakooli pottsepp ütles, et tema "jamaga" tegelema ei hakka ja kinnitas ukse ikka vanakooli traadivõttega. Korjasin kodarad igaksjuhuks üles. Täna selgus, et ongi vajalikud.
Ainult W täht on peanupu otsast puudu ja tuleb leida võimalus keeret 15 mm edasi rullida.(Kas kellelgi on asjakohast infot?)
Lisaks kodarate puhastamisele sai ka pöiasid täna erinevate "motivaatoritega" sunnitud oma esialgset kuju võtma.
Tundub, et lustisõiduks saab asja küll.