1. Auto lahtivõtmine.
Selleks, et auto seisukorrast täpsemat ülevaadet saada, tuleb masin võimalikult algosadeks võtta ja ära puhastada. Kõigepealt suuremad ja lihtsamad osad, uksed, tagaluuk...
Siis esiaken, küljeaknad, kapotid, radiaatoriümbris...
Siis poritiivad, põhjaplekid...
Siin on näha esimene suurem erinevus 1937. ja 1938. aasta mudelite vahel. Kui 38. aasta masinal oli akupatarei ees, esiseina külge ehitatud riiulil, siis siin on akukast tagaistme all.
Esisild ja roolimehhanism tunduvad olema originaalsed. Mootor oli juba enne siiatoomist maha võetud, seegi on originaal.
Ka tagaosa põhja ehituses on väikesi erinevusi võrreldes 1938. aasta mudeliga. Kui sellel isendil on päris kere lõpuosa kaldse põhjaga, siis aasta nooremal on see horisontaalne.
Külgmised puit-talad on täiesti läbi... siit ei saa isegi eeskuju mitte! Olgugi, et püüdsin puitu eeskujuks säilitada, lagunes see äravõtmisel pulbriks. Ilmselt on puidus mingi koi sees olnud, osa puitu lagunes täiesti peenikeseks „jahuks“.
Vallo ja Siim aitasid raskemate tükkide tõstmisel. Tagaosa säilitasime esialgu ühe tervikuna.
Selline, võimas ristiasetsev lehtvedru hoiab auto tagaosa. Ees on peaaegu samasugune. Mõlemad sillad hoitakse õiges asendis reaktiiv-varrastega.
Niipalju siis originaalsetest puitosadest! Pildilt on näha, et säilinud tükkidel on sisse söödud käigud. Puit on nagu kärg, seest tühi ja kerge.
Selline on siis üks külgmistest pikitaladest, millele pidi toetuma kogu kere raskus.
Väliselt on raam „puhas“.... mis aga talade sees on? Selleks, et seda teada saada, tuli raami külgedesse avad lõigata:
See kõik tuli talade seest, ja seda oli päris palju!
Selle püramiidikujulise hunniku läbimõõt on umbes meeter! Keegi näriline oli raami sees tammetõrude sahvrit pidanud! Vaene loom, tõid tema sahvri vastu talve Tallinna ja jätsid loomakese saatuse hooleks.
Nüüd raam puhastusse!
1. Auto lahtivõtmine.
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
1. Auto lahtivõtmine.
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Mine “Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum